miércoles, 5 de junio de 2013

[Argentona BTT] Nova tarda de corriols entre Argentona, Can Ribot, Dosrius i novament Argentona

La sortida llamp d'aquesta fantàstica tarda de primvaera tenia com a objectiu arribar-me a can Rigola (també coneguda com can MisserPrats, o can Belluguín) per fer una foto al mas, i tornar cap a casa.

Però a mig corriol de pujada m'he trobat amb un xicot (El Xavi B.) que anava una mica perdut i ja posats, he canviat el planning i l'he acompanyat a fer el volt.

DADES

  • Distància: 15.68 km
  • Açada acumulada: 794 m.
  • Temps. Una hora 21 minuts (comptant aturadetes i intercanvi de mòbils...)


TRACK


RECORREGUT
  • Sortida de Sant Sebastià fins Bell Racó
  • Camí sota la c60 amunt fins corriolada 
  • Corriolada de la cadena
  • Corriolada per evitar can Ribot fins la pista Sant Carles - Dos Rius
  • Uns metres pista avall i un corriolet a l'esquerra molt tancat que baixa i baixa i baixa fins la serradora (on acaba el Dragon Khan)
  • Pista fins DosRius
  • Corriol del Dani entre DosRius i la gosera
  • Riera avall.

EL MILLOR DE LA SORTIDA
  • La contractura que m'afecta al pectoral esquerre "evoluciona favorablement": em fa mal al saltar, però si segueix així, podré continuar sortint amb una certa regularitat, i diumenge pujar al Sui.
  • La Geax Saguaro 26x2.0 que he muntat al darrera és un món comparada amb la Larssen TT 26x1.95 que vaig estrenar no fa gaire.
  • El canvi de pinyons va fantàstic,  fi com la seda. El David m'acabava de canviar el cable, ajustar-lo...
  • Trobar-me un nou biker, que això sempre està bé: el Xavi B.

EL PITJOR DE LA SORTIDA
Que havia sortit a fer una foto a can Rigola i m'he tornat cap a casa sense :(

PLANNING
Si la contractura m'ho permet... diumenge a Sui

FOTO

By: Argentona BTT









No hay comentarios:

Publicar un comentario