Avui encetem un nou estiu, i alguns també el cap de setmana bttetero. D'altres, divendres ja eren corriolejant dalt de la bici...
...i alguns Bicigaló també ho faran dissabte resseguint corriols per la banda d'Òrrius i la Mútua.
Els Bttargentona ens hi posarem diumenge al les 8. Aquesta setmana serem en Joan B, Salva M, Javi F, Marc X, i Salva B.
A primera hora del matí la temperatura ja és força alta, tot i això mirarem de fer una sortida divertida tenint en compte que a partir de les 11 ja hauriem d'haver enllestit la feina.
De moment marxem de la plaça cap a l'Agility, per entrar a la riera, on ja hem decidit que anirem cap a la Torrassa del Moro. Rodarem en direcció al Bell Recó, passant per sota del viaducte de la C60, en busca dels corriols de les Malloles de Can Pins, per on ens anirem enfilant cap dalt del Turó de Can Ribot.
Un cop dalt, seguim per sortir a Sant Carles, on farem uns metres d'asfalt fins a ser al Turó dels Castellans, per continuar fent corriols de baixada cap al Bosc de Can Poc, seguint fins a sortir a la carretera que baixa cap a Santa Agnès de Malanyanes.
Només travessar la carretera tornarem a fer corriols que ens han de portar a Ca l'Arumí. Ara toca enfilar-nos cap a la Pedrera dels Dous, on decidim resseguir la pista fins passada l'ermita de Sant Esteve del Coll.
Tenim una bona enfilada per corriols cap dalt de la Torrassa. De seguida perdem el ritme del capdavant del grup, però no serà cap problema, ens esperen amb bona cara fent el primer reagrupament abans d'arribar-hi...
...i continuarem fins dalt de la Torrassa, ara sí amb una aturada per refer-nos tot fent un mos. No ens hi estarem gaire estona, aviat tornarem a ser dalt de les bicis en busca d'algun corriol de la zona.
De moment ens deixem caure uns metres cap al Pla de la Bassa del Llop, per uns metres de pista més endavant entrar als corriols que ens baixarien cap al Penjat dels Garrofers, tot i que avui no hi arribarem. Tot just passat a tocar de la Pedra Trencada, farem uns pocs metres de pujada per corriol, tornant a sortir a la pista, que ara resseguirem de camí a la Plana dels Garrofers, on a tocar tenim l'entrada del corriol on ens volem endinsar seguint a en Joan B.
Només entrar-hi ens trobarem amb arbres caiguts que ens barren el pas. No tenim més remei que baixar de les bicis i empènyer-les uns metres. Són trams que ja no són ciclables, i més endavant encara pitjor doncs ens trobem que els treballs de desforestació han arribat a la zona convertint corriols en pistes, el que farà que no acabem baixant fins al Pont Blau, cosa que alguns fins i tot agrairem.
Res, busquem pujada per sender, que ens porta a sortir de nou a la pista, ara ja a tocar de Can Bordoi. Els propers trams, ara sí, corriols cap al Penjat dels Garrofers, on aprofitarem per resseguir corriols de baixada que ens han de portar fins al pont de la carretera de Can Bordoi.
Uns centenars de metres per asfalt ens separen del sender que hem de fer de pujada, i que ens connecta amb el darrer tram del Dragon Khan. Aquí sí que toca deixar córrer les bicis, mentre xalem de valent abans d'acabar sortint al Sot de Can Bosquets.
Travessant la carretera ens deixarem caure fins a Dosrius tot vorejant el Torrent dels Rials. Deixarem la vila entrant al corriol de l' alternativa a la riera. Pujada cadascú al seu ritme fins a ser a la bassa de la vinya d'en Santos, abans de caure cap al canyer del Torrent de la Feliua amb sortida final a la riera.
Feina feta!!! Rodant per la riera cap a Argentona enllestim un bon matí de BTT.
Després d'aquests casi bé 31 quilòmetres amb 743 metres+, alguns encara tindrem temps d'entaular-nos al xino, prenent un ben merescut piscolabis tot fent-la petar... però això ben bé donaria per a una altra crònica que no ve al cas!!!
A dia d'avui ja hem deixat enrera la revetlla i els petards, tot i que n'hi ha que els divendres segueixen anant com coets.






No hay comentarios:
Publicar un comentario