domingo, 7 de diciembre de 2014

Corriols de forquilla i ganivet

S'acosta el Nadal i hem provat de fer la primera quedada amb esmorzar nadalenc del grup.

Malgrat els intents via whatsapp, avui a les 8:00 a l'Agility, només ens hem trobat en Joan B, Jordi S, Quim C i Salva B.

Comencem a rodar riera amunt direcció Bell Racó, amb força fred (segons el comptaquilòmetres d'en Quim estavem a 3ºC) i amb una idea fixe al cap:

Agafem riera de Riudemella i pujada cap al corriol dels Galcerans, per anar a parar a la pista de la Pedrera. Un tram de pista i tornar a corriols que ens porten a Parpers. Travessem la carretera i anem direcció Pla de l'Espinal.

Seguim cap a Sant Carles, i fem el corriol de la Pistola.

Ara toca baixar pel corriol d'en Jordi Cid, que amb la climatologia d'aquests últims dies ha fet que avui estigues espectacular.

La recompensa a tot l'esforç ens ha dut al restaurant Mogent, on ens esperaven alguns productes per fer-nos entrar en calor!!!

Ha estat una bona estona de fer petar la xerrada, preparant la tornada.

A la sortida una foto per immortalitzar el moment i a tornar-hi.

Decidim tornar pel mateix camí que haviem baixat.....pujar pel corriol d'en Cid, que s'ha fet millor del que em pensava.....Sant Carles.....corriols que ens tornen a portar al Pla de l'Espinal..... Parpers ..... i per variar el final de la ruta, anem a buscar el Pessebre i baixem pel corriol de la Mercè.

Tot plegat ens torna a deixar a la riera de Riudemella i tornada cap a casa.

A l'arribar a casa, uns 40 kilòmetres de ruta divertida i gastronòmica.... que ja tocava!!!!!

Avui no hi ha track, però segur que tots ja sabeu per on hem passat.

PD. A veure si podem fer una altra quedada amb tiberi inclòs, en la que pogueu assistir més companys del grup!!!