domingo, 28 de diciembre de 2014

Última sortida del 2014

Malgrat la baixa d’última hora d’en Manel L, avui la crida per whatsapp d'en Joan B ha sorgit l'efecte desitjat!!! No podia ser de cap més manera, sent Nadal!!

A les 8 a l'Agility ens hem reunit 11 bikers: en Joan B, Quim C, Salva M, Jordi S, Jordi (Piu), Robert, Tolo, Salva B, i en Francesc M amb dos companys dels Salamandres.

Era el dia de fer l’esmorzar de Nadal del grup i havíem quedat fer-lo al restaurant Can Batlle de Dosrius.

Hem quedat en fer una ruta corriolaire pels magnífics paratges de la nostra zona a un ritme suau per anar fent gana.

Comencem travessant la riera per anar a pujar cap a Can Comalada i la zona dels porcs. El bosc i els camins estan esplèndids en aquesta època de l’any, el que han fet que gaudíssim d’uns corriols en òptimes condicions. Hem anat fent amunt i avall, en direcció a pujar pel corriol dels Romanins.

D’aquí, el pla era agafar el corriol de baixada que ens portarà a la riera de Dosrius, per anar a pujar per can Belluguins, que per cert estan arranjant els voltants i sembla un lloc completament diferent.....

...inclús hi hem entrat fent una “ruta turística” i hem pogut comprovar que encara hi resten uns arcs magnífics que  mantenen en peu la casa.

Continuem fent el corriol direcció a Can Ribot, que té un tram que sempre em feia posar el peu a terra i avui, gràcies al bon estat del terreny i sobretot a anar darrera d’en Francesc M  veient la seva forma de traçar la pujada, ha permès que el pogués pujar sencer per primer cop.

A l’arribar a dalt hem parat per reagrupar-nos.....però avui era 28 de Desembre, dia dels Sants Innocents, i en Quim C s’ha posat a inflar la roda, amb la mala sort de que s’ha trencat la manxa i li ha fet un tall al dit. Amb l’ajuda d’unes tirites i una mica de cinta americana semblava que s’havia pogut parar la sang.

Havíem de baixar cap a Dosrius, així que hem anat a entrar per l’alternativa de Can Ribot i baixar pel nou corriol que enllaça amb el corriol del Pi Tort, seguint-lo un tram fins a agafar l’entrada del corriol del Pi Dret que amb una baixada ràpida i molt divertida ens porta a Dosrius.

Aquí ens ha deixat en Francesc M i els salamandres. La resta anem cap a Can Batlle. A l’arribar-hi, ja ens estava esperant en Pere C que no es volia perdre aquest esmorzar de grup.

La ferida d’en Quim C no deixava de sagnar i ha hagut de tornar cap a casa, acompanyat d’en Jordi S.

Al restaurant també s’hi ha acostat en Ramiro, que tampoc volia desaprofitar la ocasió de gaudir d’una bona estona de fer petar la xerrada i veure com la resta gaudíem d’un bon esmorzar......

....tan bo, que no hem pensat de fer una foto als plats quan encara eren plens!!!

A estat una bona estona de menjar, però sobretot de conversa,  a la que també s'hi ha afegit en Quico B.

A la sortida, foto de rigor.....

... i direcció a la riera, on ens hem separat. Els que tenien més pressa han tornat per la riera, mentre que en Joan B, Salva M i Salva B hem decidit acabar fent l’alternativa a la riera per pair una mica. Sortida a la riera i cap a casa......

...... alguns en bici........ i d’altres en cotxe escombra!!!!

Avui no hi ha track, doncs era una sortida per anar a Can Batlle i tothom hi sap arribar sense problemes, jajajaja.

BON ANY a tothom i ens veiem el 2015!!!!