lunes, 18 de mayo de 2015

Corriols i avàries....coses del btt!!!

Avui ens hem trobat a les 8:00 a l’Agility en Manel L, Salva M, Toni P, Raul L i Salva B.... teníem l’absència d’en Joan B per problemes físics. Feia molt temps que no fèiem una sortida sense líder “espiritual”, però de seguida ens hem posat d’acord en la direcció que aniríem.

Hem esperat una estona a que arribés en Rafael F, el que ha  retrasat uns 15 minuts la sortida i anem riera amunt. Uns metres més endavant ens hem trobat a en Josep i en Jordi LL amb un parell de companys que també sortien a gaudir dels nostres entorns.

Seguim cap a la riera d’Òrrius, Bell Racó i riera de Riudemeia per enfilar pujada cap a Can Rovira, per agafar corriol del tram de la Prehistòrica. Aquí ha estat l`últim cop que hem coincidit amb el grup d’en Josep, que crec que tenien intenció de seguir per anar a fer corriols de la Transcorredor.

Seguim pujant fins anar a sortir a la pista de la pedrera, passant per Can Vinyamata. Un petit tram de pista i tornem a enfilar corriol amunt per anar a enllaçar una sèrie de corriols de baixada que ens han de portar fins a La Roca del Vallès.

En aquests trams hem tingut els primers problemes mecànics.... la bici d’en Salva M feia els primers cruixits segons quin canvi feia, però en principi res que semblés greu.

A mitja baixada, aprofitem per parar a menjar alguna cosa i fer les fotos de rigor.

Seguim baixant per tota la sèrie de corriols tècnics que hi ha a la zona de la Roca, que malgrat haver-los fet en moltes ocasions, no deixen de ser divertits com el primer dia.

La sortida del tram final passa per sota la carretera i planegem una estona per anar cap a Santa Agnès de Malanyanes . Agafem tram d’asfalt de pujada fins a l’entrada d’un corriol que ens pujarà cap a la zona de Sant Carles. Aquí hem sentit de nou els sorolls a la bici d’en Salva, però hem continuat la ruta.

Però quan ja estàvem pràcticament a dalt tocant a la Urbanització Sant Carles, els coixinets de la pinyonera de la Cannondale d’en Salva M han dit prou. No quedava més opció que empènyer la bici per poder tornar a casa.

Decidim anar cap al Pla de l’Espinal. Aquí s’ha pogut veure el bon ambient que hi ha al grup.... entre riures i bromes, l’hem intentat ajudar estirant-lo de la bici, però en Salva és molt Salva i ens aconsegueix avançar fins i tot corrent al costat de la bici!!!! Jajajaja

Aquests moments bé valen un vídeo:

A l’arribar al Pla de l’Espinal, en Manel i en Salva han tirat avall per anar a buscar la carretera de Parpers i tornar cap a Argentona.

La resta agafem corriol que ens porta cap a dalt de la Urbanització de Sant Carles, seguim cap a Can Ribot per entrar a fer el corriol de l’alternativa, enllaçant la part final amb el corriol del Pi Tort i buscar l’entrada del corriol del Pi Dret.

La baixada com sempre ràpida i divertida.....fins que se m’ha engantxat una de les “banyes” del manillar amb uns matolls i m’ha sortit un “front flip”, però acabat de morros!!!! Menys mal que la caiguda ha estat sobre tou i no m’he fet ni una esgarrintxada.....però llàstima que en Raul no portés la seva GoPro, doncs hagués estat digne de Vídeos de Primera!!!!

De nou corriol avall fins a sortir a Dosrius.

La sortida estava sent una mica “estranya” i ja que hi erem, hem aprofitat per acabar-la de manera diferent.... parada al centre de Dosrius per fer un petit esmorzar.

Un cop amb l’estómac mig ple, de nou a sobre la bici per anar a fer  l’alternativa a la riera i cap a casa.

Segons el GPS una mica menys de 35 kilòmetres i uns 822 metres de desnivell.