domingo, 26 de julio de 2015

Sortida seguint als Bicicorriols

Finals de Juliol i tornem a estar en plenes Santes de Mataró, amb tot el que això comporta....sortir molt i dormir poc!!!

De totes maneres hem aprofitat els dos dies de cap de setmana per sortir en bici.

Dissabte sortida amb en Josep i Jordi LL. Sortida en principi per rodar, que ha tingut una mica de tot. Riera d’Argentona per anar fins a Parpers pujant per la ruta del Gas. Aquí ens trobem amb el grup d’en Pepe C i l’Oscar que també sortien a gaudir de la bici. Després de fer petar la xerrada una estona, nosaltres seguim cap al Pla de l’ Espinal per baixar cap a la zona de la Roca.

Per pujar, anem cap a l’Ermita de Santa Maria de Malanyanes i pugem per corriols que ens porten fins a Sant Carles. Anem a buscar les Planes de Can Ribot per fer l’alternativa, continuant pel corriol del Pi Tort i baixant fins a Dosrius pel corriol del Pi Dret.

A Dosrius ens trobem amb en Jordi S, Carles P, Salva M i en Francesc M amb una colla nombrosa del grup dels Salamandres.

Després de passar per la font de Dosrius, acabem la ruta fent l’alternativa a la riera.

Bon matí per fer btt, gràcies al bon estat dels corriols per la pluja de la nit anterior.

No tinc track, ja que el sortir de nit per les Santes i pensar en posar a carregar les piles del GPS es veu que són dos coses incompatibles!!!!

... i tampoc fotos, no sigui el cas que tothom pugui veure qui som els “impresentables” que diem que només sortim un cop per setmana!!!Jajajaja

Dissabte al vespre, convocatòria de whatsapp amb el lema: “MAMONS, DEMÀ SORTIRÀ ALGÚ?”. De seguida s’apunten en Joan B, Quim C, Manel L i Rafael F.

Malgrat ser Santes i haver dit que no sortiria, m’he vist obligat a llevar-me a les 7 i he decidit acompanyar-los en la sortida d’avui.

A l’Agility  ens hem afegit al grup de 4 integrants dels Bicicorriols per seguir-los en la seva sortida d’avui. Anirem cap a Òrrius.
Sortim riera amunt, travessem la carretera i anem a pujar cap a la zona del Rocar d’en Serra. La primera parada pujant ha estat a la Font d'en Quico.

Després continuem pujant direcció a la zona de la font dels Castanyers. La pujada continua per sortir a la pista que va cap a la Mútua a prop del Turó de Matacabres.

Fem trams de pista per passar pel creuament dels 4 camins.

Seguim cap a la zona de la Mútua, passant pel Bosc de la meditació de Cabrils i anem a fer corriols de baixada que ens porten fins a Òrrius.

Avui està sent una sortida diferent i anem fins al restaurant Can Tatano, on aprofitem per entaular-nos una estona i prendre alguna cosa fresqueta.

Aquí deixem als Bicicorriols que fan un esmorzar en tota regla i nosaltres anem a pujar una mica per anar a buscar algun corriol de baixada.

Alguns dels trams eren una mica tècnics i sembla que alguns es diverteixen fins i tot pujant. Per cert, haig de mirar d’aprendre aquesta nova tècnica de pujar zones d’arrels que sembla força divertida.

En Joan B ens guia per baixar pel corriol de la Fada que ens porta fins a la riera de Riudemeia, però el fet d’anar de líder potser ha estat determinant perquè punxés la roda de darrera.

Una petita parada per arreglar l’avaria i cap a casa.

Abans d’arribar a l’Agility ens trobem a en Toni P que començava la seva ruta.

Avui sortida de pocs kilòmetres, però que s’agraeix desprès de sortir dos dies seguits.