miércoles, 27 de julio de 2016

Matí de corriols de S.Martin Full Equip.

8:00 de diumenge i malgrat que cada vegada es contesta menys a les convocatòries de whatsapp, de nou ens trobem un grup nombrós per tornar a gaudir d’un bon matí de btt.

Avui tenim de nou la presència d’en Joan V que feia temps que no coincidíem en les sortides.... a més som en Joan B, Toni P, Jordi S, Salva M, Joan S, Francesc M, Quico, Javier, Valentín i Salva B..... i per primer cop tots 11 equipats amb el mallot del Salva M Team!!!

En principi la sortida d’avui té la intenció d’anar cap a la zona de la Torrassa, que va quedar com a segona opció el cap de setmana anterior, però decidim que no hi anirem de dret..... deixarem que ens guiï en Joan V i segur que hi arribarem encara que sigui de tort, jajaja.

Sortim cap a l’Agility i anem a començar per Can Comalada, encara que farem la pujada amb alguna petita variant, i a més si el guia és en Joan V comencem fent un “bucle” dels que ens té acostumats i aquest serà el que anomenem de La Putada.

Sortim a la pista per enfilar arrels amunt i anar a fer tota una sèrie de puja-baixa de corriols divertits en direcció cap a l’Oasis, passant pel corriol dels Romanins i anant a parar a la caseta dels caçadors.

M’ha costat arribar a dalt, doncs avui degut al fort ritme amb que s’ha començat la sortida ha fet que en més d’una ocasió pensés en abandonar.... sort dels ànims d’en Francesc M que deia que aguantés aquesta “trempera matinera” no duraria tot el matí.

Continuem la sortida pujant pel Torrent de Manyans, pel corriol que coneixem com l’Amazones. La pujada ens porta fins a Can Nogueres, on començarem a baixar primer per corriol i tram de pista fins a la part de dalt de la Cita, on agafem corriols de baixada cap a la zona del Turó de la Gola.

Ens dirigim cap al nou corriol que hem batejat el corriol d’en Toni, que per cert, encara no entenc el perquè d’aquest nom.... però ja ho esbrinarem..... o no!!!

Malgrat els treballs d’arranjament que s’hi ha fet, el tram final encara està massa verge i li falta un toc a l’estil “avis enginyers” per poder ser ciclable al 100% i no morir en l’intent. De totes maneres, aprofitem al sortir de corriol per aturar-nos i menjar alguna cosa.

No oblidem que volem anar cap a la Torrassa, així que continuem per anar cap a Dosrius, amb baixada final pel corriol on hi ha les rampes de fusta dels descenders i que ens fa sortir a la zona del Poliesportiu.

Anem cap a la font del Safareig de Comú per omplir els bidons d’aigua, on aprofitem per fer petar la xerrada i immortalitzar el moment.

Travessem el poble i anem pujant pel costat de la riera del Far, travessem el Torrent del Coll i sortim a la carretera de Dosrius a Cardedeu. Anem de pujada cap a la Breinco, però aprofitem el tram de corriol lateral per no fer tan asfalt.

La pujada cap a la Torrassa la fem per corriols alternatius de la Torrassa Xtrem, però avui no arribarem fins a dalt.... en Joan V ens vol ensenyar un corriol de baixada cap a Llinars que han anomenat el corriol del Cabirol Mort.

En principi és una baixada divertida, però que de cop i volta s’ha convertit en un corriol impossible de ciclar, amb trams de xaragalls, arrels que no es poden fer dalt de la bici a no ser que el volem anomenar el corriol del Ciclista Mort.... però no hem de patir, aquest corriol no era el que teníem que agafar, ens hem equivocat i ja el trobarem un altre dia.

De totes maneres, un tram més endavant hem pogut pujar altre cop dalt de la bici i gaudir de la baixada fins a Llinars, on agafem un tram de pista i enfilem pujada seguint l’itinerari que ja vam fer a la Transcorredor 2016... uns 2,5 quilòmetres de pujada on el grup ens hem separat en algun trencall, però que ens hem retrobat a l’arribar a dalt de la pista.

Ens toca fer una mica de pla, abans d’anar a buscar els corriols de baixada que enllacen amb la part mitja del Dragon Khan i baixada altre cop fins a la carretera de Dosrius a Cardedeu.

Tornem cap a Dosrius i com avui ja anem una mica tard i fa calor, decidim fer riera fins Argentona i anar a la plaça per fer el “piscolabis” de costum i comentar la ruta....

... també s’hi ha acostat en Rafael F que ja té ganes de tornar a les sortides del grup, encara que en té per un temps amb la recuperació.

I a la part final, el nostre amic Quico Vallbona també ens ha obsequiat amb la seva presència i hem aprofitat per anar concretant coses per una futura sortida de les seves abans de que s’acabi l’estiu,  però amb la intenció de gaudir d’un bon esmorzar tal i com mana la llei del bon ciclista!!!

En definitiva una molt bona sortida a bon ritme, amb una mica més de 34 quilòmetres i 1121 metres de desnivell positiu, i el més important sense cap incidència..... al menys que sigui digna de remarcar.