martes, 16 de agosto de 2016

Quan era jove, aquí s'agafava un corriol....

Estem en ple mes d’Agost i acabem de passar la festa Major d’Argentona i això comporta que molts estiguin en plenes vacances. De totes maneres, els que quedem per aquí continuem sortint tot el que podem.

Dissabte en Quim C surt a fer una de les seves sortides llargues. Aquest cop sortida fins al Turó de l’Home.

En Manel L i en Rafael F segueixen amb la seva recuperació......

.... i amb en Toni P han sortit a fer pista i donar quilòmetres a les cames, Segur que en poc temps ja els tenim a ple rendiment.

Diumenge toca tornar a sortir i ens trobem a la Plaça Nova en Joan B, Salva M, Ramon S, Manel L, Quim C i Salva B.

En Quim i en Manel sembla ser que no en tenien prou amb la sortida de dissabte. Decidim que farem ruta alternant corriols i pista, en principi una cosa una mica tranquil·la, però ja veurem al final com pinta.

Sortim cap a l’Agility i de seguida entrem a la riera del costat de Can Bellatriu per començar a enllaçar trams de corriols que ens porten cap al Parc Forestal.

Travessem el Parc i anem cap a la pista del Camí de la Cornisa, però just abans d’arribar-hi hem sentit una frase que en principi no té res estrany però que a partir d’ara quan la sentim se’ns posaran els pels de punta.... “per aquí quan era jove s’agafava un corriol que puja cap a Can Bruguera, anem a fer-lo?”.

Sortint la frase de la boca d’en Joan B té bona pinta, oi? Doncs agafem i en el seu temps hi devia haver corriols, però ara està tot desbrossat i s’han convertit en trams de pista amples. De totes maneres, comencem baixant un bon tros.....ja no anem bé, Ca Bruguera està cap amunt. De cop i volta comencem a pujar, per de seguida tornar a baixar. Si continuem baixant anirem a parar cap a les instal.lacions de la U.R. Laru.

Aprofitem per aturar-nos una estona i mentre uns pensen cap a on tirar per trobar l’itinerari correcte, d’altres aprofitem per gaudir del paisatge i dissimular una mica i que no se sentin els renecs!!! Jajaja

Tornem a enfilar cap amunt fins a sortir al Torrent de Llusca on parem per menjar alguna cosa i aprofitar per fer la foto de rigor de la sortida.

Encara quedava la darrera sorpresa de la sortida, agafem tram de pujada i arribem a un punt sense sortida, que un cop editant el track del GPS hem vist que té un nom força adient.... el Racó del Cul del Món. Ostres, sembla que el van posar pensant en nosaltres avui!!!

Tornem enrere i aquest cop sí que agafem el bon camí fins anar a sortir a la part alta del Veïnat de Valldeix de Mataró i seguim cap a la pista que ens porta a Can Bruguera.

Anem a fer trams de corriols i pista que ens porten fins a la Urbanització La Cornisa de Llavaneres, on fem el corriol del Cabró de pujada, per continuar pels corriols de baixada que ens porten a la Riera de Can Rimbles.

Fem tram d’asfalt fins passar el restaurant i decidim tornar a pujar cap a Can Bruguera, primer per pista, per continuar pujant pels corriols de la zona.

De Can Bruguera seguim altre cop cap al Parc Forestal i anem a baixar pel corriol d’en Bellatriu, que feia temps que no hi passàvem, almenys en les sortides de diumenge.

Sortim a la riera i de nou cap a la Plaça Nova.

Una sortida diferent combinant pista i corriol, amb una mica més de 24 quilòmetres amb 959 metres de desnivell positiu, que a més de fer-nos passar una bona estona, ens ha permès comprovar que en Manel L ja està en un bon moment de forma.