domingo, 9 de diciembre de 2018

Sortides pre-Nadal.

Hem entrat de ple a Desembre i anem cap a les Festes Nadalenques, amb el que això comportarà, reunions familiars, àgapes diversos, sobretaules llargues i excessos un darrera l’altre.

Però per a això encara queden unes setmanes i hem d’aprofitar els caps de setmana i dies festius que venen per gaudir d’aquest esport que tant ens apassiona...encara que alguns no ho puguem fer tant com desitjaríem.

De totes maneres primer hem de tancar Novembre. Hem passat una època força plujosa, amb lo que el terreny està en molt bones condicions, encara que hi ha alguna zona on l’aigua dels rierols fa complicat passar-hi i això ho va poder comprovar el grup Bicigaló a la sortida de dissabte.

No podem fallar a les sortides, si no volem que en Jordi S faci de les seves. Pel que es veu pujar pel Xaragall de l’Espinal no ha estat mai una de les nostres opcions habituals i de fet, dissabte, no era el millor dia ni de bon tros!!!

Diumenge sembla ser que són més assenyats, tot i no ser un grup gaire nombrós....però si en Joan B està present, en Jordi ja no te res a fer!!! Jajajaja

Mentre, altres estem lluny del Maresme Tropical i hem canviat els companys de sortida per uns dies.

El primer de Desembre és dissabte i alguns integrants del Bicigaló aprofiten per fer sortida cap a la zona de la Torrassa del Moro.

I diumenge aprofitarem per fer una primera sortida de preparació per a la III Repicacorriols que aquest any hem passat al dia 3 de Març, evitant així coincidir amb diferents curses que hi ha les setmanes anteriors.

Aquesta edició volem fer alguna variació i els permisos del Parc i Generalitat cada cop són més restrictius, així que avui farem una sortida amb més pista del que estem acostumats, però que ens ha d’ajudar a començar a configurar el track, al menys dels quilòmetres incials.

I el fet de ser una sortida encaminada a la Repicacorriols fa que ens ajuntem un bon grup....

Una sortida que ha servit per posar alguna cosa en clar. Encara queden 3 mesos, però els dies passen molt ràpid i hi ha molta feina per enllestir.

Altre cop toquen uns dies de treball, per entrar a aquesta última setmana en la que tenim festiu dijous dia 6, dia de la Constitució, que farà que en Joan B, Salva M i Jordis S  surtin i aprofitin per comprovar en quin estat esta la banda de la riera desprès de les pluges i llevantades dels últims mesos.

També ha de ser zona de pas de la cursa i servirà per comprovar que hi ha trams que s’hauran de variar o que requereixen un intens treball de condicionament.

Dissabte torna a haver-hi sortida del Bicigaló, aquest cop dirigida cap als corriols de la zona de La Roca....bona decisió i més quan hi ha un convidat amb el que s’ha de quedar bé, jajaja

En Pere C ha estat llest i avui no ha deixat els galons de líder a en Jordi S.

I per fi arribem a diumenge, en que ens trobem a la Plaça Nova en Joan B, Salva M, Robert D, Quim C, Pepe C i Salva B.

Desprès de les últimes sortides tenim mono de una sortida amb singletracks. A més, en Carles F de Rocabikes ens ha passat un video on mostra un nou tram de corriol per la zona de La Roca que té molt bona pinta.

No podem fer-li un lleig, així que la sortida anirà encaminada a gaudir d’aquest nou tram, per lo que hem de sortir cap a l’Agility i a rodar riera amunt.

Avui la temperatura ha baixat i com sempre al tram de la riera encara s’hi nota més. De totes maneres, segur que entrarem en calor a les primeres pujades.

Rodem per la riera de Riudemeia i comencem a enfilar-nos cap a Can Roviró, per seguir pels corriols de pujada cap a Can Vinyamata, on farem l’alternativa que passa per les Carboneres fins a sortir a mitja pujada del corriol dels Galzerans.

D’aquí, ja reagrupats a enfilar-nos cap al Bosc de Can Païssa, per seguir deixant-nos caure cap a la zona del Bosc de Ca l’Argent on ens esperen tres trams seguits de divertits corriols, l’últim dels quals és el tram nou que fem resseguint les petjades de les poques bicis que encara hi ha passat.

Tram divertit que avui hem fet més lents de lo habitual per desconeixement del seu traçat, però que serà segur un tram habitual a les nostres visites per la zona. Un cop fet ens ha quedat un bon regust de boca, tot i haver-hi un petit tram amb una baixada per una llosa que la majoria no hem provat de fer-la avui, però que queda pendent per a una altra ocasió.

Ara continuem cap a la zona del Bosc de Can Planes per fer el divertit corriol que ens baixa fins a la carretera de La Roca. El terreny està perfecte i només hem d’estar a l’aguait en un punt de baixada per unes arrels que estan humides.

Un cop a la carretera decidim enfilar-nos altre cop i anar de pujada cap al corriol de La Creu, amb alguna petita aturada per reagrupar-nos i menjar alguna barreta....

... per continuar fins a sortir a la pista a la zona del Bosc de Can Planes.

Ens tocarà desfer el camí fet d’anada? Doncs no, decidim tornar a entrar en corriols de baixada que ens baixen altre cop cap a la carretera de La Roca tancant un bucle.

Ara travessem la carretera per Can Company per endinsar-nos al Torrent de Sant Miquel que en aquesta època de la tardor mostra un aspecte fantàstic tot i estar algun tram força enfangat.

Ens anem enfilant fins a sortir al Pla de l’Espinal on ens creuem amb els Yonkibikers. Travessem el Pla i ens dirigim cap al Coll de Parpers, on travessem la carretera per passar pel Pessebre i deixar-nos caure per corriol cap a l’entrada dels Galzerans.

Ràpida baixada cap a Can Roviró per acabar sortint a la riera de Riudemeia.

Ja tenim la feina feta i només ens queda rodar tranquil·lament per la riera de tornada cap a la Plaça Nova, on tanquem una molt bona sortida amb un més que merescut piscolabis.

El xino s’està espanyolitzant i avui ha deixat els estofats de carn sospitosa, per altres viandes que ens inspiren més confiança a l’hora de portar-les a la boca, jajaja

Recordeu que el proper dia 23 fem la sortida amb esmorzar de Nadal a Can Guinart. Esperem que els diferents compromisos ens deixin ser una bona colla i aquell dia canviarem els corriols per una bona estona entaulats celebrant un altre any de bones sortides de btt!!!

El track d'avui està incomplet i és que les ganes de bici ha fet que no recordés engegar-lo fins que hem estat a Can Vinyamata. Si a això li sumem que hi ha el tram nou, doncs millor no penjar-lo, si algú el vol li passo sense problema.