domingo, 3 de abril de 2016

Dissabte corriols...diumenge buscant un miracle?

Altre cop dissabte i trobada a les 8:00 a la Plaça Nova. Avui ens trobem en Pepe C, Oscar, Josep, Fernando, Jordi S i Salva B.

A la Plaça també hi trobem a en Salva M, Francesc M, Javier, Quico i Enric T, que aquesta setmana han deixat la bici de carretera per gaudir dels corriols de la zona després de les últimes pluges. De totes maneres sortim en grups separats, doncs estem segurs que el nivell d’exigència de les dues sortides seran una mica diferents. Jajajaja

Nosaltres encara no tenim clar quina ruta fer, però de moment sortim cap a l’Agility, per tirar riera amunt, on de seguida trobem a un reduït grup dels Salamandres, acompanyats d’en Carles P. Ens acompanyen cap a la riera de Dosrius, però ens a separem, doncs nosaltres tenim la intenció d’enfilar pujada cap a Can Belluguins.

Seguim pujant cap a Can Ribot, però just abans d’arribar-hi en Jordi S ens ensenya un corriol que no havia fet mai i que connecta amb la part final de l’alternativa.

Sortim a la pista i anem cap a Sant Carles, per anar fent algun corriol que ens porti cap a l’entrada del d’en Jordi Cid i baixar cap al Mogent.

Per tornar a pujar anem fins a la urbanització el Coll per fer la pujada clàssica que ens ha de portar fins a Ca l’Arumí. A mitja pujada hem hagut de parar per arreglar el trencament de la cadena de la bici de l’Oscar.

Un cop arreglada continuem pujant....

A l’arribar a Ca l’Arumí ens trobem a en Rafael F que avui ha sortit amb la bici de carretera per anar fent base..... avui he pogut comprovar que és veritat que casi bé ningú surt altre dia que no sigui diumenge!!! Jajaja

Després d’una petita estona de xerrada, l’Oscar ens ha de deixar per problemes al cable del canvi davanter i en Pepe C decideix acompanyar-lo. La resta decidim continuar pujant cap a la Torrassa, entrant pel corriol de la pedrera. Un cop a dalt petita aturada....

...i per baixar, fem un Dragon Khan amb la variant final del corriol de la Pedra.

A Dosrius, agafem riera fins a Coll de Bocs, on fem el corriol que ens puja cap al Nutrisport i continuem per acabar baixant pels corriols de Can Comalada.

Bona sortida d’uns 30 kilòmetres amb corriols divertits i molt bona companyia.

I dissabte al vespre, malgrat la derrota del Barça, encara ens queden ganes de convocatòria de whatsapp pel diumenge.

Ens trobem a la Plaça Nova, en Joan B, Salva M, Toni P, Manel L, Quim C, Rafael F, Jordi S, Jordi P, Joan S i Salva B. No està gens malament, feia dies que no érem tanta gent.

Avui la intenció de la sortida està clara des del primer moment...s’ha de provar la nova transmissió de la bici d’en Joan, anant fins al Santuari de Lourdes d’Arenys de Munt.

Comencem pujant pels corriols de Can Comalada, cosa que ja fa presagiar que la sortida d’avui serà exigent. Sortim a la pista del Barri de la Pujada, agafem corriol de les arrels, passant pels porcs i continuem pujant cap a la caseta dels Caçadors, sortint a la pista de l’Oasis.

Seguim amunt per fer corriols que ens porten a Can Nogueres, per continuar per la pista fins a sortir a la pista del Camí de la Cornisa. Aquí ens ha de deixar en Jordi S, que avui disposa d’un “bonobici” curt.

La resta baixem cap a Can Bruguera, seguint per la pista cap a la Urbanització de la Cornisa de Llavaneres, on fem petit trams de corriols, amb el del “cabró” inclòs.

Sortim altre cop a la pista i la continuem per anar cap a la Creu de Rupit, passant per la pujada de l’aspirina i la Font de Malpàs on hem aprofitat per fer alguna foto....

.... a l’arribar a la Creu de Rupit ens deixa en Jordi P que per avui ja en te prou.

Ara toca baixada ràpida cap a Arenys de Munt, sortint a la Riera de Sobirans fins arribar al Santuari de Lourdes, on hem aprofitat per reposar forces menjant alguna barreta o peça de fruita.

Al reprendre la ruta arriba la part més exigent, pujada per corriol que agafem darrera mateix del Santuari. Són uns 2 kilòmetres que comença amb tram ample recentment desbrossat, per convertir-se en corriol estret de pujada amb trams de força pendent, que ens deixa a la pista que va a la casa abandonada del Corral d’en Forns.

A l’arribar-hi, agafem corriol a la dreta que ens pujarà fins a la Pedra de la Ferradura. Corriol de pujada amb alguns petits trams de forta pendent i amb profunds xaragalls que fa que s’hagi de posar peu a terra.

A la Ferradura, fem corriol de baixada que ens torna a deixar a la pista, just a la part de dalt de l’Aspirina.

Continuem per pista cap a Can Bruguera, continuant per anar cap al Parc Forestal i acabar la sortida baixant pel corriol d’en Bellatriu.

Sortida variada amb una mica més de 35 kilòmetres de pista i corriols i un desnivell positiu de 1148 metres.