sábado, 22 de abril de 2017

i tanquem la Setmana Santa!!!

I per acabar la Setmana Santa, com ja està bé de Processons, bunyols de Quaresma i demés, que millor que finalitzar amb una altra sortida de BTT.

Aquest cop ens trobem a la Plaça Nova en Pere C, Oscar E, Manel V, Pepe C, Jordi S, Quim M, i Salva B.

Desprès de les sortides dels últims dies, avui aviat ens posem d’acord i farem una cosa suau, o això és la primera intenció. Ja veurem com acaba tot.

Sortim cap a l’Agility i fem riera amunt cap al Bell Racó. Continuem cap a la carretera de Parpers, per travessar-la i anar a fer la pujada clàssica per la zona de l’Esquei d’en Febrer.

Pugem tot xino-xano i anem a fer el corriol de l’Alternativa de la Font de Javà. A mitja pujada ens anem reagrupant i continuem pujant fins a sortir a Can Ribot.

Com les últimes vegades nom passarem per la casa, sinó que reculem uns metres per agafar corriol a l’esquerra que ens puja cap a les Planes de Can Ribot.

Seguim cap a Sant Carles per anar per asfalt a fer corriol de la zona del Turó dels Castellans i que anirem enllaçant fins a sortir a la carretera que baixa cap a Santa Agnès de Malanyanes, ja que anem en busca del corriol d’en Jordi Cid.

Ara feia temps que no fèiem aquest corriol, però com sempre i malgrat que la muntanya necessita més aigua i els corriols estan força secs, és un dels nostres corriols preferits i és que té de tot, trams inicials més tècnics i trams finals ràpids. Una mica de tot que a mesura que t’hi endinses et va posant a prova, però alhora va fent que et vagis deixant anar fins arribar a baix amb un somriure i havent gaudit de la baixada, tot i que saps que ara et tocarà remuntar.

A baix comentem les impressions que hem tingut cadascú mentre anem rodant per la pista cap a la Urbanització de Sant Esteve del Coll.

A partir d’aquí, les paraules van deixant pas al silenci mentre comencem a enfilar els trams de pujada que ens faran sortir a Ca l’Arumí.

Aquí agafem el corriol que ens puja de nou cap a la carretera de Santa Agnès, que travessarem i seguim pels corriols que ens porten cap al Pla de l’Espinal.

Es va fent tard i hem de tornar, així que baixem i anem a buscar l’entrada del corriol de la Font del Llorer, un corriol que tenim força abandonat, però que té un traçat molt atractiu, estret, revirat, amb algun tram tècnic, però que alhora et permet rodar ràpid.... què més es pot demanar?

L’enllacem amb la baixada del Xaragall de l’Espinal, tornant a sortir al Bell-Racó i ja només queda tornada per la riera cap a la Plaça Nova, tancant la sortida amb un bon esmorzar.... ahhh i mentre estem a la Plaça també arriba en Francesc M que avui ha tret a passejar la “flaca”.

I tanquem així un cap de setmana amb 4 dies de festa, en el que alguns hem aprofitat per sortir 3 dies.... i segur que algú fins i tot els 4, però no es diu!!!!

Avui no hi ha track i no perquè no hi hagués GPS, però les presses del matí han fet que les piles es quedessin al carregador. De totes maneres, és una ruta que hem fet un munt de cops, així que el track avui està de més.