domingo, 26 de octubre de 2014

Sortida “ratonera” sense moure’ns de casa.

Després del canvi d’hora de dissabte al vespre, trobada a l’Agility a les 8 per gaudir d’un nou matí de corriols.

Ens trobem en Pere C, Salva M, Jordi S, Carles P, Rafael, Tolo, Pere B i Salva B. De sobte arriba en Manel que ja tornava de la seva ruta..... quin crack, a les 8 i ja està de tornada!!!

La resta estavem de xerrera sense moure'ns de lloc.

Decidim que avui hem de fer el corriol dels Romanís que ens va ensenyar en Joan V fa unes setmanes. Així que travessem la riera i ens dirigim a fer corriols amunt i avall per la zona del Veïnat  de la Pujada, que ens hauran de portar a l’entrada del corriol dels romanins, Enfilem corriol de pujada gaudint-lo com si fos la primera vegada.

Un cop fet, en Jordi S ha hagut de deixar-nos per problemes horaris, i la resta hem decidit seguir cap a l’Oasi i pujar cap a Can Nogueres. Un cop a dalt, comencem la baixada i anem fent corriols que ens portaran a la pista del Camí de la Cornisa. Aquí en Pere C també ens ha de deixar i la resta, ja que estem de corriols, hem pensat que avui era un bon dia per fer alguns dels corriols més macos de la nostra zona.

Seguint en Tolo, que avui ha agafat els galons de líder, hem seguit corriolejant fins arribar a Can Bruguera i començar a gaudir del Corriol d’en Jordi Cid......revirat, tècnic......tot el que ha de tenir un bon corriol. A la part final, en lloc de agafar direcció La Cornisa de Mataró, hem anat cap a la pista que torna a Can Bruguera i anar en direcció al Parc Forestal.

Havíem de travessar el parc i acabar la nostra ruta gaudint del Corriol d’en Joan B......per cert, com més hi passo i malgrat que els senglars l’estan deixant força malmès, m’hi trobo més a gust i gaudeixo més del seu traçat.

Com  ja era tard, sortida a l’Agility altre cop i cap a casa!!!

Alguns dels trams fets avui, estaven en mal estat i era complicat passar-hi, de totes maneres, cada biker té la seva tècnica particular...... uns som més de pensar que demà és dilluns i s’ha d’estar sencer per anar a treballar:

.....d’altres tenen una tècnica diferent, i fins i tot tenen l’ajuda dels arbres:

.... i els més agosarats, intenten traçar fns i tot espatarrats!!!!!

Com diu el dit popular: “CADA MAESTRILLO TIENE SU LIBRILLO!!!!”

PD: Gràcies a en Pere B pel track i en Salva M per les fotos.