domingo, 5 de octubre de 2014

Sortida "Ramiro Style"

Dissabte al vespre arribaven missatges de whatsapp, confirmant hora de trobada per gaudir d'un nou diumenge de bici.

Aquest matí, un cop llevat i vestit, comencen els llampecs, trons i una pluja intensa.......no triga gaire en arribar els primers whatsapps, enviats entre els llençols, dient que s'avortava la sortida.

Tant se val, ja que hi som, aprofitarem per veure la F1. 

A les 10, ja fa estona que no plou......el cel s'està destapant i les prediccions diuen que no es preveu pluja en les properes hores. 

Quin dilema!!!   És molt tard!!!!   Però encara porto l'equipació posada!!!   Ostres, si en Ramiro és capaç de sortir a aquestes hores, no deu ser tan difícil, no?

Doncs, apali.......bici i direcció a Argentona.

Decideixo anar cap a Sant Carles, però començarem pujant per Can Belluguins:



Algún dels trams finals que porta a la cadena, em costa sempre no posar peu a terra, però avui els xaragalls ho feien encara més difícil. De totes maneres, no importa, si avui no em veu ningú!!!!



A l'arribar a la cadena, millor tirar avall pel corriol que em farà agafar l'alternativa a la Font de Javà.



 En aquest tram és el més tancat i l'aigua que quedava a les branques ha fet que arribés xop a Can Ribot. De totes maneres, em podia haver aixoplugat sota algún dels molts paraigües que he anat trobant pel camí.



Passant Can Ribot, anar a Sant Carles i buscar corriols de baixada per anar a parar a l'Esplanada de l'Espìnal.



Ara toca agafar corriols per sortir a Parpers. Volia baixar pel corriol de la Mercé, passant pel Pessebre, però com que no portava cap "estrella" amb 29" que guiés el meu camí, he hagut de tirar per la pista per acabar baixant pel corriol dels Galcerans.....




..... riera de Riudemeia i tornada cap a casa.

Al final m'han sortit uns 29 kilómetres, amb un solet i un estat de la muntanya meravellosos.

Ahhhh, i les úniques basses a la riera d'Argentona.... però que bé m'han anat per treure tot el fang que portava als tacs de les rodes!!!!!



La propera setmana esperem que la climatologia ens permeti tornar a quedar tot el grup.

No hay comentarios:

Publicar un comentario