domingo, 19 de octubre de 2014

Última sortida abans del canvi d'hora

Els pronòstics del temps eren favorables i no han fallat......ha estat un matí esplèndid per fer btt.

Desprès de la crida per whatsapp d'ahir al vespre, no tenia clar si seriem gaire gent a les 8h a l'Agility, però com de costum, el grup no ha faltat a la convocatòria.

Joan V, Joan B, Salva M, Pere C, Jordi S, Pere B, Robert i Salva B.

No teniem clar que fer, però seguint els consells d'en Joan V, hem anat buscar la Riera de Riudemella per anar a pujar pel corriol dels Galcerans. A l'arribar a la pista de la cantera, hem decidit fer corriols per baixar fins a la Roca, on ens ha hagut de deixar en Jordi S per problemes d'horari.

La resta hem seguit cap a Santa Agnés de Malanyanes, direcció El Mogent. Aquí comencem pujada i en un tram de pista, agafem un corriol a la dreta, seguint en Joan V....... segur que ens porta alguna sorpresa!!!

Dit i fet, una branca que és veu que no li fan gaire gràcia els bikers, s'ha interposat en el camí del Salva M, fent que trenqués la patilla del canvi. Parada obligada per fer una cura d'urgència a la seva bici, escurçar cadena i deixar pinyó fixe per poder arribar fins a casa.

Com que estem al pais que estem, mentre uns treballen, alguns s'ho miren i fins hi tot alguns pensen si la manera en que es fan les coses són les adequades.

..... però no erem nosaltres sols, n´hi havia algun més.

Al final, gràcies a les bones mans d'en Joan B i als recanvis que portava en Robert a la butxaca del seu maillot (que semblava la butxaca màgica d'en Doraemon), hem pogut seguir la ruta de pujada que ens portaria cap a Sant Carles. Agafem corriol de baixada que ens deixa a la Breinco, on ens ha deixat en Salva M i en Pere C.

La resta pujem cap a la Torrassa, agafant corriol de pujada de les Pedres. Una petita parada a dalt de la Torrassa i baixada pel Dragon Khan, però decidim acabar-la per la variant de La Pedra, que ens va ensenyar fa temps en Joan V i no haviem repetit.

A l'arribar a Dosrius, tornem per l'alternativa a la riera fins a Argentona...... i cadascú cap a casa,que ja es feia tard.

PD. Com sempre, gràcies a en Pere B pel track, i en Salva M, Pere B i Joan B per les fotos.