domingo, 7 de febrero de 2016

Anada de nou al "Pit i Collons"

Nova convocatòria de whatsapp per diumenge, malgrat que pronosticaven pluges per primer cop en molt de temps.

Al llevar-nos encara cau una minsa pluja....tots pendents de la tele per veure si els pronòstics del temps coincideixen amb els d’en Joan B.

De seguida quedem que la pluja ja es retira i ens permetrà al menys intentar iniciar una nova sortida. Bé, no tots.... en Rafael F prefereix quedar-se al llit per por de no quedar una mica xop al passar pels corriols, jajajajaja.

A les 8:00 puntuals a la Plaça Nova ens trobem en Joan B, Manel L, Pere B, Salva M, Francesc M, Quim M i Salva B.

La sortida d’avui anirà encaminada a tornar a repetir el corriol “Pit i Collons” que vam fer la setmana passada a la Montaltbike, però aquest cop mirant de no posar peu a terra.

Sortim cap a l’Agility, travessem riera i seguim en Joan B que ens guia cap al Parc Forestal, passant per trams de pista i corriols, però aquesta vegada el més ràpid possible ja que el corriol al que ens dirigim està força allunyat de la nostra zona.

Sòn els 5 primers kilòmetres de pujada de la sortida. Travessem el Parc Forestal i pugem per pista cap a Can Bruguera i seguim fins ala urbanització de La Cornisa a l’alçada del corriol del Cabró.

Aquí ja enllacem amb el recorregut de la Montaltbike 2016, baixant cap a la Riera de Can Rimbles.

Seguim el recorregut de la cursa per anar fins el Torrent de Rupit, amb una petita variant de corriol de baixada que hem trobat a l’alçada d’on estava situat el 2on. avituallament de la cursa.

Un cop arribats al Torrent enfilem pujada cap a la Creu de Rupit, on hem aprofitat per parar una estona, menjar alguna barreta i recuperar  forces per les pujades que ens esperen.

Agafem corriol de pujada que ens deixa a la part final de la pista de la Pedra de la Ferradura.

Fem trams de baixada i pujada, amb parada per fer fotos....

..... fins arribar al corriol destí de la sortida. Avui ja no hi és la pancarta del Xurribikers anunciant la pujada, però encara la tenim força fresca a la memòria.

La veritat que avui, havent-hi passat abans, sense aglomeració de gent, amb menys kilòmetres a les cames i amb el terreny en millors condicions gràcies a la pluja, el corriol no ha semblat tant dur com la setmana passada.

Segur que els que no la van fer la setmana passada, hauran pensat que som uns exagerats..... però el que és segur que la majoria no la vam fer tota sencera dalt de la bici!!!

Un cop a dalt, hem decidit anar cap a Supermaresme. Estàvem molt a prop, però ens ha costat una mica trobar el bon camí.

De fet, en aquests trams hem tingut l’avaria mecànica de la sortida, trencament de la cadena de la bici d’en Joan B. Aturada per posar tanca ràpida.

Mentre estem aturats comença a caure una fina pluja, però no és suficient per no deixar-nos continuar.

Un cop arribats a la Urbanització Supermaresme, anem a fer corriols de baixada iniciats just a tocar de la casa d’en Jorge Lorenzo. Com vam comprovar diumenge a la cursa, són corriols plens d’arrels que avui es tenien de fer amb una mica més de compte.

Sortim a la zona d’Onze Pins de Llavaneres, continuant cap a la Hípica i anant a buscar l’entrada de Santa Mónica.

Pujarem i enllaçarem amb el Tintorer curt fins a sortir a la pista de la Font del Malpàs. Seguirem la pista altre cop en direcció a la Cornisa. Ja no passem pels corriols, doncs se’ns està fent tard.

Abans d’arribar al trencall per pujar cap a Can Bruguera ens deixen en Joan B i en Pere B que van tard i baixaran cap a Mataró.

La resta pugem cap a Can Buguera, seguint la pista cap al Parc Forestal i anant a acabar la ruta baixant pel corriol d’en Joan B fins a sortir a la riera a l’alçada de l’Agility.

Segons el GPS uns 39 kilòmetres amb 1520 metres de desnivell positiu.

Avui ha estat una sortida amb més pista del que estem acostumats, però amb trams de corriols divertits i desprès de molt de temps, amb un estat del terreny perfecte pel btt,