lunes, 30 de julio de 2012

Argentona - La Roca: 2 corrilades XXL

Sempre de cara a asegurar-nos que sabem seguir un track, avui duiem un de gasolforever amb l'Orrienca del 2010.

Però... quan ja duiem una bona estona pistejant amunt... i endavant d'un corriol que baixava directe a La Roca... ens hem reunit en consell i hem decidit que ja en sabíem prou de seguir tracks i que...

En fin. La carne es débil.

BIKERS
Jordi, Carlos (València) i RMR.

TRACK I RECORREGUT

• Sortida d'Argentona per la Riera
  • Camí de Ruidemeia fins a Ôrrius, però... abans d'arribar al polìgon (asfaltat), pista a la dreta que puja i puja fins la part superior del poble.
  • Pista d'Orrius a San Bartomeu amb un revoltet de res de corriol
  • Travessat Sant Bartomeu (abandonem el track de gasolforever), corriol aball directe a La Roca en diferents trams.
  • Coke tranquil·leta al Bar de La Plaça que avui fa molta calda
  • Sortim de La Roca per l'urbanització seguint el GR. Passem per can Gasuachs (no teníem present que estava tant a prop de La Roca)
  • Corriols amunt, amunt i amunt... fins la cruïlla de Sant Bartomeu
  • Pista direcció Mütua fins el casal abandonat i corriol "del Guti" aball fins la pista Òrrius-Mútua
  • Pugem fins la "cantonada de l'arbre" i corriol rapidíssim avall fins la pista que ens acaba de deixar a la pujada dels Burros que, és clar, fem de baixada
  • Can Rainí i avall fins la Riera d'Argentona...

EL MILLOR DE LA SORTIDA

• Les dues corriolades XXL. la de Sant Bartomeu-La Roca i la del Casal-can Reimí
  • La presència del Carlos (València) que s'ha acostat per anar tantejant com seran les sortides de Ainsa
  • Avui he pogut baixar les corriolades am,b els dos frens en condicions.... una altra pel·lícula :)

EL PITJOR DE LA SORTIDA
L'absència de l'Andreu: ja tenim una edat, je je, i segons quines activitats ens passen factura a tots... A vore si es recupera a temps de pujar a Ainsa... aquest diumenge vinent...

PLANNING
Fer bondat durant la setmana per evitar  lesions inoportunes o avaries xungues i, ja sí, el diumenge 5... carretera i manta.

LA FOTO DE LA SORTIDA
Don Carlos: una qüestió d'estil.