domingo, 16 de enero de 2011

La Maria arriba al Corredor!

Avui tocaba intentar trobar el camí de pujada al Corredor des de can Cabot de Villaba... i a la segona (després de desfer una pujadeta) i per la pista que puja pel cementiri hem fet el camí bo fins a trobar la pista que puja de Vallgorguina al Corredor.

En aquest tram ens hem trobat al Pau i el seu pare. El Pau és un marrec de 6 anys. Venien des de Sant Celoni !!!  i el xavalet pujava al nostre ritme i, a estonetes, encara més ràpid. Tan és així que ens ha passat al devant i ha arribat a El Corredor abans que nosaltres.

Un cop a dalt, l'hem retrobat al pati del Santuari i, amb el permís del seu pare, ens hem fet una foto amb el futur Hermida del mountain Bike. Tot un fenòmen de nen.
Foto per a la posteritat amb el súper Pau "Hermida" de 6 anyets.

Però l'efemèride d'avui és que, per fi, la Maria, que fa més d'un any que viu per aquestes contrades, feia un Corredor. Foto de rigor. foto d'honor i "protagonista del dia".
Maria a El Corredor: primera vegada que hi puja.

I ja que hi erem , foto als 5 fantàstics que tampoc és que ens retrobem cada setmana. Al final, Montserrat.
Els cinc fantàstics

Com diu el refrany: 2 són companyia, 5 són multitud :-)

Del corredor hem baixat per un corrio direcció VallGorguina, fins entroncar la pista que tira cap a la Creu de Rupit, fins els misteris que hem girat 360 graus (aprox) i hem corriolejat fins trobat la pista de can Bordoi, a l'alçada del Far, més o menys.

La idea era fer uan Torrassa del Moro i d'allà deixar-nos caure capa  Llinars, però al sortir la pista hem trobat una colla de "descenders" i ens hem animat a fer, d'una vegada per totes, el descens fins a Llinars.

I apa, esperem tanda (mai havia vist una concentració de mountain bikers fent cua per fer un descens) i, amb més o menys habilitat, descens avall que toca.
Cua per fer el descens a Llinars

Espectacular (al Xevi no l'ha fet gaire el pes...).
Està clar que un dia d'aquests hem de llogar una bici de descens, pujar en cotxe i provar-ho amb l'equipament correcte. Hi ha trams que no els farem de cap de les maneres, però hi ha molts altres que, segurament, els disfrutarem a sac.

La Maria en ple descens

El Jordi a un tram planer del descens.

La Maria i l'Andreu a un tram planer del descens.
Ombres Xineses

I au, ja erem avall, pista lateral de l'autopista cap a Villalba.

I a l'arribar... magnífic tast al pa cassolà que havia fet la Maria, d'olives, pipes i orenga.
Boníssim !!

I la setmana vinent.... sí: la setmana vinent Montseny !!

Som-hi !

RMR

Ep !
El track del dia:

I la qualitat: com mesurem la "qualitat".
Dels companys de zonebtt conec l'IBP Index: 111 DA
(Aquesta D vol dir que la fiabilitat és regular... ja consultaré com millorar-la)