sábado, 17 de marzo de 2012

Sortida sense història

Com demà (diumenge) no podré sortir, avui m'he tirao al monte.

En solitari, a intentar acostar-me al Corredor des d'alguna alternativa a la pujada Canyamars - Creu de Rupit.

I ho he provat enfilant una pista a tocar de la serralleria que hi ha al final del Dragon Khan. Res, se surt a la carretera, es pugen 50 metres per carretera i una pista trenca per la dreta.

Uf ! en 4 km puja 300 m a pinyón, passa pel damunt d'una cantera i arriba a una urbanització des de  la que no he sapigut continuar cap a munt. És un lloc pel que havia baixat, temps enrera, algunes vegades, però no hi ha hagut forma.

Així que mitja volta i avall. El descens entre l'urbanització (ni idea de com es diu) i DosRius, camp a través per camins no gens ciclats, mig corriols, mig xargalls, sempre per sotobosc...

Cal trovar un corriol que pugi evitant la pista 4/300 i, després, trobar la manera de sortir de l'urbanització cap a munt.

En fi, la bona notícia és que, després d'un mes d'ajustments i reajustaments, el fre d'endavant ha aguantat com un campió. Aquesta setmana, la bici no visitarà el mecànic :)