domingo, 8 de diciembre de 2013

CORRIOLADA PER CELLECS (06/12/13)

Divendres 8 mati, amb gran poder de convocatòria per whatsapp, es reuneixen els millors bikers d'Argentona i rodalies, amb els guies Joan B. i el Jordi C.

Hi ha moltes ganes de bicicleta i sembla que hi ha prevists fer una serie de corriols desconeguts per la resta de mortals. La veritat és que a primera hora te molt bona pinta la sortida, pel gran gran quantitat de gent que ens hem reunit.

Tot i les baixes d'ultima hora, s'apunta a surtir amb nosaltres l'amic David Celran (Mataro), així com el Carles Polo que ve de dormir dues hores, el Jordi S que estava refredat, i per sorpresa el David (diablillo), que espero que s'apunti moltes mes vegades. De la resta dir que refredats o no, no els hi ha fet mandra de llevarse d'hora per passar una bona estona amb molt bona companyia. ( Salva, Pepe i Carles,Quim, Salva M, Joan B, Jordi S).
Sortim puntuals, enfilem la riera direcció cap a Bell Reco, Can Riudemeia, Can Vinyamata i per arribar al Coll de Sant Bertomeu. Una vegada alla enfilem uns corriols de baixada, pel Bosc de Ruscalleda, i la Pedra de les orenetes, fins a la Roca Foradada de Can Gol.

Alla fem la foto per immortalitzar el moment i es continua, tornem agafar corriols per el Bosc de Can Solei, i Bosc de Can Rovira, Sobre el Km 19 Som uns quants els que hem de deixar el gran grup, haig de dir que amb llàstima, perquè tenia pinta de ser de les millors sortides de l'any, però que s'ha de repetir. La resta va continuar direcció La Roca de Valles, Santa Agnes, pujar cap a Turo dels Castellans (Urb Sant Carles), i Baixar Per Can Ribot i el xaragall de L'espinal fins Agentona.

Gracies a Carles P, per enviar el track i així poder repetir la resta que no l'hem fet.  I al Salva M, per les fotos enviades.

PD. El Carles P, es ven la Scott de 29'' de carbono. A la que tinguem les fotos las penjaré per si algú li interessa.