domingo, 23 de noviembre de 2014

Un bon lider i com improvisar una ruta?

Després de les poques respostes a la convocatòria del grup de whatsapp, tot  feia preveure que a les 8:00 a l'Agility, no seriem gaire gent.

Al final, ens hem trobat en Joan V, Joan B, Rafael F, Jordi S, Quim C i Salva B.

Com avui feien la Burriac Xtrem (una marató de running per muntanya) i la Prehistòrica 2014, decidim agafar riera per anar cap al Bell Racó i riera de Riudemella. Aquí enfilem pujada i sembla que el dia no comença gaire bé!!!!

Una punxada a la roda del davant de la bici fa que haguem de parar només començar la sortida...... amb paciència i aguantant les "brometes" d'alguns, aconseguim solucionar l'avaria.

i com de moment encara estem dins d'Espanya, el costum de que un treballa i la resta miren, segueix vigent.

Continuem pujant i abans d'arribar al corriols del galzerans, agafem corriol a l'esquerra que ens porta al tram de la Prehistòrica del 2013, el seguim fins a la pista de la pedrera, passant per Can Vinyamata.

Aquí coincidim amb els primers corredors de la Burriac Xtrem. Volíem baixar pel corriol dels Galzerans, però els corredors el feien de pujada, el que ens fa haver de modificar la ruta d'avui.

Decidim fer un tram de pista i corriol, per anar a parar a la carretera de Parpers. Agafem la Via Romana avall i fem un tram del corriol del Gas de pujada. A la meitat, trenquem a l'esquerra seguint corriol que ens porta una mica més avall de la carretera de Parpers.

Travessant-la, fem una sèrie de corriols que tot pujant ens han de portar a l'esplanada de l'Espinal, on seguim trobant bikers de la Prehistòrica.

En Quim C i en Jordi S tenien tard, però no ens ha costat gens de convèncer i que seguissin amb nosaltres per fer alguna baixada divertida cap a Dosrius. Així que corriolegem cap a San Carles, passem per l'alternativa de Can Ribot, per anar a buscar el corriol del Pi Tort, on a la meitat del corriol, en Joan V ens ha delectat altre cop amb un corriol que crec que jo no havia fet mai...... el corriol del Pi Dret, un corriol de baixada molt xulo que ens ha deixat a Dosrius.

Aquí sí que en Quim i en Jordi ens han deixat. La resta anem direcció a l'entrada de l'alternativa de la riera, però agafem corriol de l'esquerra, que tot pujant ens ha de portar cap a Can Noms.

Encara faltava un parell de pujades per acabar de posar el fetge a lloc i com ja es feia tard, fem corriols que passant per sobre dels Porcs ens porten cap a Can Comalada i tram de baixada per corriols fins a la riera d’Argentona.

Malgrat haver d’estar improvisant tot el matí, han sortit uns 30 kilòmetres divertits com cada setmana.

PD. Avui estem escassos de fotos, ja que el nostre “paparazzi” titular ha estat baixa.....i tampoc tenim track. Si en Rafael ens pot passar les dades gravades amb el seu GPS les penjarem.