domingo, 14 de diciembre de 2014

Pista i corriols cap a Lourdes

Avui a l’Agility ens hem reunit un grup més nombrós que les últimes sortides...... Joan V, Joan B, Salva M, Manel L, Rafael F,  Jordi, Carles P, Salva B i en Francesc M que ens podia acompanyar només una estona.

Hem tardat una mica en arrencar, esperant si s’unia algun company més....però passaven els minuts i al final hem decidit sortir per fer una ruta diferent, en direcció a Lourdes d’Arenys de Mar.

A la senyal de la botzina......

.... travessem la riera i comencem a fer tota una sèrie de corriols que ens han de portar al Parc Forestal i anar a la pista que porta cap a Can Bruguera.  Aquí ens ha deixat en Francesc M.

La resta seguim per la pista cap a Can Bruguera i cap a La Cornisa de Llavaneres. Passem pel corriol del “cabró”, que ens deixa a la pista del Camí Ral. Seguint la pista i després de la pujada que alguns anomenen “l’aspirina”, agafem corriol de pujada que porta a la Pedra de la Ferradura.

Aquí hem trobat un grup de motos fent trial que s’enfilaven per un corriol....hem provat de seguir-lo, però els primers metres hem hagut de fer-los empenyent la bici, però desprès s’ha convertit en un corriol ciclable i divertit de fer.

Alguns ja anàvem massa justos de temps, i el grup ha decidit no arribar a Lourdes. Hem girat cua i hem tornat enrere per sortir a la Creu de Rupit i tirem pista direcció Font del Malpàs.

Abans d’arribar-hi  en Joan V, Salva M i Salva B hem hagut de deixar el grup i tornar cap a casa. Hem fet pista per anar direcció Can Bruguera, passant altra vegada pel corriol del ”cabró” i d’aquí corriols de baixada, passant pel de la nevera i acabant per l’últim tram del corriol d’en Bellatriu.

La resta del grup, amb ganes de seguir gaudint de la bici, han anat cap a Canyamars, baixant cap a Can Gel..... passant pels Rucs i pujant per la pista de les cabanes del arbres (Cabanes Dosrius)......

....... enllaçant un corriol darrera l’altre per anar a parar a l’Oasis. Baixar passant per la caseta dels Caçadors fins a Can Cumalada i sortida a la riera.

Sortida diferent, amb més pista del que estem acostumats, però que ha estat força divertida, amb l’únic petit “entrebanc” de la punxada a la roda d’en Rafael.

Per cert, només queden dos diumenges del 2014.......aneu parlant a casa per decidir quin dia podem fer l’esmorzar de Nadal...... 21 Desembre (Dia per celebrar avançat el Gordo de la loteria)...... o 28 Desembre (Dia dels Sants Innocents, amb una mica d’herbes per pair els àpats de Nadal).

PD. Gràcies al Salva M per les fotos, i a en Manel L per les fotos i track.