domingo, 8 de mayo de 2016

Cycling in the rain!!!

Hem passat un hivern força sec i portem una primavera on les pluges fan acte de presència quasi bé cada setmana.

Dissabte fem una nova sortida amb pronòstic de pluja. Ens trobem en Jordi P, Josep, Pepe C, Oscar, Carlitos, Quim M, Jordi S, Manel V i Salva B.

De fet la pluja ens ha acompanyat en bona part de la sortida, però de forma intermitent i amb molt poca intensitat, el que ha permès poder gaudir d’un bon matí de btt.

En Jordi P ens ha tornat a guiar per tota la sèrie de corriols que hi ha per la zona del Veïnat de la Pujada, passant pels Porcs, pel corriol dels romanins, l’Oasi, la pedrera de Ca n’Oms , entre d’altres.

Baixem cap a Dosrius, per continuar cap a la Font del Sot i fer el corriol del Gorro de pujada. Enllacem amb el corriol del Pi Tort i seguim pel del Tobogan.

La baixada la fem per Can Belluguins fins a la riera, acabant la ruta a la Plaça Nova.

No hi ha fotos.... ni track.....ni sé quants kilòmetres hem fet..... però el que tinc clar és que en Jordi P no tindria problemes per aconseguir el títol de guia professional dels corriols d’Argentona i rodalies.

Dissabte al vespre nova convocatòria per whatsapp per diumenge amb molt poques respostes. Només confirmem en Joan B, Manel L i Salva B. En Toni P és baixa per una petita lesió als isquios.... esperem que no sigui res, el proper diumenge tenim la Transcorredor i ha d’estar en bona forma.

De totes maneres, a veure que ens depara la climatologia i a esperar si hi ha alguna sorpresa d’última hora a la Plaça Nova.

A les 8 ens trobem en Joan B, Manel L, Quim M, Salva B. Avui també es feia la Marxa de les Fonts i mentre fèiem petar la xerrada amb en Jordi P, ha arribat en Joan V que feia molt de temps que no coincidíem en una sortida.

Sortim cap a l’Agility on també trobem a en Jordi Cid i en Lluis, que també s’afegeixen a la ruta.

Comencem pujant per corriols del Veïnat de la Pujada, amb un primer bucle que anomenem “la Putada” abans d’enfilar pujada per les arrels de la zona dels Porcs. No arribarem a Can Bagot, sinó que anem cap al corriol dels Romanins, fent una petita variant que ens porta a la pista del Veïnat de la Pujada.

De seguida abandonem la pista per fer el primer tram de baixada del dia, però de nou apareixen els corriols de pujada i com diu el dit popular “desprès d’una pujada sempre ve una baixada”, doncs dit i fet..... corriols de baixada que ens porten fins a sortir altre cop a la pista a l’alçada de la hípica.

Aquí ens deixa en Jordi Cid i en Lluis. La resta baixem un tram per pista per tornar a remuntar per corriols cap a la caseta del caçadors. No seguirem cap a l’Oasi, sinó que continuem la sortida baixant cap a la zona sota els Porcs direcció Coll de Bocs.

En aquests trams ja començava una pluja minsa, però res que no ens fes pensar en acabar la ruta, així que tornem a fer corriols per pujar cap a Ca n’Oms, on abans d’arribar-hi la pluja ja era una mica més intensa.

Seguim pujant i anem a veure si en Toni ja ha començat els treballs de “pavimentació” del seu corriol, però sembla ser que les petit problemes físics que l’afecten estan ajornant l’obertura de la nova variant.

De totes maneres he Joan B ha aprofitat per fer d’arquitecte i segur que ha pogut treure alguna conclusió que serà de gran ajuda!!! Jajajaja

La pluja no sembla aturar-se i decidim baixar cap a Dosrius, però en aquest tram no hem estat a l’aguait i en Joan V que anava l’últim no ha vist el camí que seguíem la resta i malgrat que s’ha intentat tornar-nos a reagrupar no ha estat possible. Sort del whatsapp que ens ha comentat que girava cua i tornava enrere.

Continuem baixant per corriol cap a Dosrius, on sembla que la pluja amaina una mica. De totes maneres ja n’hi ha prou de mullar-nos i decidim fer l’alternativa a la riera, sortint al Torrent de Manyans.

Seguim petit tram de riera i pugem per fer el corriol de Coll de Bocs que ens puja al Nutrisport i anem a buscar els corriols de baixada de Can Comalada.

Segons el GPS no arriba als 23 kilòmetres amb poc menys de 900 metres de desnivell positiu en 3 hores de ruta, de les que hem estat aturats quasi bé una hora.... però és normal tenint en compte les estones de reagrupament, l’aixopluc de la pluja, però sobretot la “visita d’obra” a Can Toni P.!!! Jajajaja

Tornada cap a casa i a netejar les bicis que avui s'ho mereixen.

I la propera setmana la TRANSCORREDOR, que esperem que respecti la pluja, encara que coincidint amb la Fira de Mataró, no sé jo!!!!