domingo, 17 de noviembre de 2013

SORTIDA AL CORREDOR EN SOLITARI (16/11/13)

Hi Havia previsió de mal temps tot el cap de setmana, hi vàrem decidir provar de sortir Dissabte. La veritat és que a les 7.30, el dia no pintava gaire bé si s'havia de sortir amb globus , ja que el vent bufava amb molta força. El Whatsapp de l'Oscar on es donava de baixa, va tenir efecte domino, ja que seguidament el Pere confirma la seva baixa i finalment el Pepe, que deia que s'entornava al llit amb una nina que tenia a casa. ( Tipus estrany aquest Pepe).



 
Com que el btt no és un esport indoor, i el temps és una variant, que el pot fer més divertit. Vaig agafar la bici, i em vaig marcar l'objectiu d'arribar al corredor. 


  
La veritat és que feia molt de vent, i no vaig trobar a ningú en tot el camí. Pero això feia més èpica la meva sortida en solitari. Vaig anar fent camí, seguint l'ultima sortida que havíem fet amb el Ballbona. Una vegada allà vaig immortalitzar el moment. I vaig començar la tornada el més ràpid possible, ja tot feia preveure que la pluja s'acostava i el fet de no haver trobat a ningú, em feia dubtar de si potser era una mica agosarada la meva sortida. 






Tornada per la Creu de Rupit, Font del Malpàs direcció i Can Bruguera. Una vegada allà va començar la pluja, però ara ja no em preocupava, perquè només em quedava la baixada, una vegada a la porta de casa un parell de llamps i trons varen donar començament a la pluja que no va parar en tot el cap de setmana.

La setmana vinent, mes btt
!!!

Veure track a Wikiloc

No hay comentarios:

Publicar un comentario