domingo, 17 de noviembre de 2013

L'UNIC BIKER QUE SURT PLOVENT (17/11/13)


Em desperto i miro el despertador..... 8:35 del matí, i no sento caure la pluja que pronosticaven el dia abans!!!!

Miro per la finestra i ja no plou, però el cel està ennuvolat, el que em fa pensar que a les 8:00 ningú ha anat a l'Agility.

Mentre esmorzo, sona el whatssap del grup......és el Josep: Salva, però si no plou! Heu sortit?
El que em faltava!!! Algú que punxés a la ferida!!! Qué faig....sortir, no sortir?

Al final a les 10:30, agafo la bici i surto a rodar direcció les 5 senies fins a Llavaneres, pujar cap a l'Hípica, i enfilar Santa Mònica.......quan començo a pujar la riera de Llavaneres, es posa a ploure!!! 


Si no hagués fet cas a en Josep!!! Menys mal que he estat previsor i he agafat l'impermeable, ben plegadet al darrere del mallot Enforma, dins d'una de les butxaques que no porta cremallera.
Ara que ja sóc aquí, continuem pujant.....tant se val, si ja vaig mullat!!! La primera intenció era pujar cap al Corredor, però la pluja em fa tirar cap a Can Bruguera. 

Quan agafo el corriol de la dreta que ens porta a la baixada del vídeo del "cabrón", para de ploure. Impermeable cap a la butxaca i a pensar com seguir.


Segueixo i passo Can Bruguera, segueixo per la pista i em decideixo a fer algun corriol per arribar al Parc Forestal i enfilar el corriol d'en Bellatriu


La baixada del corriol amb el terra humit com avui, es fa força bé......però al corriol encara li falta una mica per arribar a ser un GR.



Al final sortida a la riera a l'altura de l'Agility, on he pogut comprovar que encara no hi havia ningú!!!



-Crònica escrita pel protagonista del dia, Salva Bertran.

Animeu-vos la resta!! i envieu me les vostres fotos croniques de les sortides.

Amunt el btt.

No hay comentarios:

Publicar un comentario