domingo, 1 de marzo de 2015

Sortida curta de corriols

Avui primer diumenge de Març i nova convocatòria de whatsapp per fer sortida amb la colla de btt.

A les 8:00 a l’Agility ens trobem en Joan B, Salva M, Jordi S, Robert i Salva B.

Avui tocava sortida curta, doncs qui més qui menys tenia obligacions que feien que en principi haguéssim de tornar d’hora a casa.

En Joan B decideix que per aquest tipus de sortida, millor travessar la riera i anar a fer corriols per la zona del Veïnat de la Pujada...... això, implica començar a pujar corriolejant i intentar seguir el ritme dels “liders” del grup, cosa que com sempre no és feina fàcil.

Una mica més de 2 kilòmetres de continua pujada que ens deixa a la pista del Camí de la Cornisa. Seguim un tram de pista i de seguida trenquem a l’esquerra per anar a fer el corriol d’en Bellatriu. Feia dies que no hi passàvem, però continua igual de divertit.

Desprès de baixar, tocar tornar a pujar!!! Així que per no trencar la rutina de les últimes sortides, fem pujada per tancar un altre “bucle” corriolaire.

Un cop acabat el "bucle", ara sí que tocava tres kilòmetres de bons corriols pujant que acaben altre cop a la pista del Camí de la Cornisa, per sobre del Parc Forestal.

Aquí hem pogut veure una petita demostració de com “treballen” els descenders del grup  del Freemaresme. Quina passada veure amb quina facilitat baixen tallats de pared amb les seves bicis......i més quan és una noia la que ho fa, amb les poques fèmines que veiem practicant aquest esport en les nostres sortides!!!!

D’aquí, anem alternant corriols planers, algun de baixada per tornar a pujar i sortir a la pista de Can Nogueres. Parem per fer una barreta energètica i veiem passar als bikers que estan participant en la Transmaresme 2015.

Un cop haver descansat, tornem a agafar corriols clàssics cap a la part alta de la Cita, i seguir per corriols de baixada amb precaució durant uns certs trams, ja que pujava la cursa i no podiem destorbar-los....

....a la que hem pogut, hem tornat a agafar corriols que ens porten cap a la pedrera de Can Noms. Avui no ha estat una ruta “cultural prehistòrica” , però hem aprofitat per fer la foto de rigor a quasi bé la única pedra en condicions que hem trobat durant tota la ruta.

Un cop passat Can Noms, ens hem trobat altre cop als participants de la Transmaresme que venien pel corriol que volíem passar, el que ha fet que haguéssim de remuntar un tram per pista, barrejats amb els integrants de la cursa, fins arribar a la caseta dels caçadors de la pista que va a l’Oasis.

A partir d’aquí tocava baixar..... recompensa merescuda després dels trams inicials de la ruta.

Es feia tard i en Jordi S i Salva B hem hagut de deixar el grup. Agafem baixada passant pels Porcs, on encara trobàvem participants de la Transmaresme que ja portaven molta estona de retràs amb els primers de la cursa....... i acabem pels corriols de Can Comalada, sortint a la riera i cap a casa.

La resta del grup, deien que anirien a buscar el corriol dels Romanins, acabant també per can Comalada, encara que veient les fotos que ens han enviat, no tinc clar si han fet el corriol que deien o n’han trobat un de nou que porta directament a la Plaça Nova!!!!

Ahhhhh, i per la cara que fan....... de pressa avui en tenien poca!!!!! Jajajaja

Segons el GPS, ruta curta comparada amb la d'altres setmanes. Uns 19 kilòmetres però intensos en molts moments.

PD. Gràcies a en Salva M i Joan B per les fotos.