domingo, 5 de abril de 2015

Sortida "Via Crucis" de corriols

Estem en plena Setmana Santa i s’havia d’aprofitar els dies de festa tant com poguéssim, així que dissabte, després que ningú digués que tenia intenció de sortir, aprofito per fer sortida en solitari que en principi havia de ser només per estirar una mica les cames i al final es va convertir en una sortida de 50 kilòmetres.

Al vespre, convocatòria de whatsapp per part d’en Joan B. Comencen a arribar respostes, quasi totes dient que no podien sortir, a excepció d’en Toni P que ja s’ha fet un assidu al grup.

No sabia que fer, però confio amb en Joan B i estava segur que faria una ruta per rodar a un ritme tranquil.

A les 8:00 ens trobem a l’Agility en Joan B, Jordi T, Toni P, Salva M (amb la Cannondale que li han deixat mentre li envien el quadre nou), Salva B i dos nous companys..... l’Angel que ja havia sortit fa unes setmanes amb nosaltres i en Raul, un amic d’en Jordi S (que esperem que s’ho hagin passat bé i tornin sempre que volguin).

Aviat he vist que en Joan B no tenia intenció de tenir compassió amb mi i s’ha decidit que la ruta d’avui seria corriols, corriols i més corriols.

Sortim cap a la banda del Veïnat de La Pujada per anar enllaçant tota una sèrie de corriols de puja-baixa, que ens han portat fins a la meitat del Corriol d’en Bellatriu...... un “deja vu” a la sortida d’avui, doncs hi hem passat fins a 3 cops!!!

Hem fet aquesta meitat de baixada que com sempre ha estat divertida, però ha sabut a poc...... s’havia de tornar a repetir, però tot el corriol sencer. Tornem a corriolejar amunt per tancar el “bucle”.

Seguim pujant i baixant corriols per anar cap a la zona de les Sureres de la Bofarulla (o així l’anomena el TopoHispania). La intenció era anar cap a Can Bruguera, així que es presenten uns 3 kilòmetres de pujada.

Abans d’arribar a dalt, en Jordi T i l’Angel ens han de deixar per problemes d’horari. La resta seguim fins a sortir al Camí de la Cornisa, el travessem i tornem a fer corriols passant pels Boscos de Can Gel, per acabar amb un corriol de pujada que ens deixa a Can Bruguera a l’entrada del Corriol d’en Jordi Cid.

No hi havia discussió possible, faríem el corriol sí o sí. Com sempre, corriol llarg, tècnic i molt divertit, malgrat avui l’hi faltava una mica d’humitat per que no patinés tant en algun tram.

La sortida del corriol ens porta a la Riera de Can Bruguera..... pista de pujada que altre cop ens deixa a Can Bruguera, on hem parat per fer les fotos de rigor.

Quedava pendent gaudir del Corriol d’en Bellatriu, així que agafem la pista fins a l’entrada del corriol clàssic que ens porta fins al Parc Forestal. Travessem el parc i enfilem l’entrada del corriol d’en Joan.

Com sempre, és un dels corriols preferits per acabar les rutes...... més o menys  1’5 kilòmetres de baixada ràpida, que espero que hagi agradat als que encara no hi havien passat.

Ja només quedava acabar sortint a la Riera d’Argentona i cap a casa.

Segons el GPS uns 22 kilòmetres (tenint en compte que l’he posat en marxa ja començada la ruta) amb un desnivell d’uns 1000 metres.

De totes maneres el GPS no deu funcionar del tot bé.....com pot ser que hagi fet pràcticament el mateix desnivell d’ahir, si vaig fer més del doble de kilòmetres??  Alguna cosa falla!!! Jajajaja

PD. Gràcies al Salva M per les fotos.