domingo, 3 de mayo de 2015

Transcorredor'14 "Remix"

Diumenge 3 de Maig i aprofitant que avui és el dia de la Mare......nova convocatòria de whatsapp per sortir una estona en bici i no fer nosa a casa durant unes quantes hores!!!

A les 8:00 ens trobem a l’Agility, en Joan B, Salva M, Manel L, Quim C, Jordi S, Jordi T, Toni P, Raul i Salva B. També ens trobem amb en Quico Vallbona, però ell tenia altres intencions força diferents a les nostres.

Aprofitant que la propera setmana és farà la 6ª edició de la Transcorredor de Dosrius, decidim anar ha fer el recorregut de la edició del 2014, seguint el track que s’ha baixat en Quim C.

Sortim riera amunt, direcció Riera de Dosrius per començar el recorregut fent l’alternativa a la riera. Quan sortim de l’alternativa tirem amunt, trencant a l’esquerra per agafar el primer corriol dur del dia. Una pujada de més o menys un kilòmetre que ens permetrà gaudir de corriols de baixada per portar-nos cap a la Riera de Can Rimblas.

La Transcorredor es dirigeix cap a l’urbanització de Can Massuet , així que hem de travessar el poble de Dosrius i agafar pràcticament  1’5 kilòmetres d’asfalt fins a poder agafar la pista de sorra. Són els trams més monòtons, amb una pujada continua per pista, fins a arribar a l’alçada del camp de paintball que hi ha al costat del Restaurant de Can Carreres, on parem a fer el primer “avituallament” del dia.

Un cop fetes les fotos de rigor, fer petar una estona la xerrada i menjar alguna cosa, seguim per travessar Can Massuet  per l’Avinguda del Far i anar a buscar el GR.

Aquí hem tingut els primers dubtes amb el GPS i el track de la ruta. Mentre discutíem la jugada en Jordi S ens ha hagut de deixar per problemes d’horari. La resta, decidim que un cop aquí, podríem deixar una mica de banda la Transcorredor i pujar fins al Corredor per prendre algun refrigeri.

Seguim pujant pel GR fins a la zona de barbacoes del Corredor, on una mica més endavant hem aprofitat per fer una visita al Mirador on es gaudeixen d’unes impressionants vistes de la serralada.

Unes quantes fotos més i enfilem pujada pels esgraons de fusta fins al restaurant del Corredor on hem fet parada i fonda...... encara que només hagi estat en forma líquida, però que bona que estava la cervesa  fresqueta amb el calor que ja comença a fer en aquests dies!!!!

Reprenem la ruta per començar a baixar, passant per la zona del Torrent del Sol del Fangar, però en una bifurcació ens hem equivocat, tornant a sortir a la pista del Corredor. De totes maneres no passa res, desfem el camí que hem fet a la pujada pel GR per retrobar de nou el recorregut de la Transcorredor.

Travessem la carretera a l’alçada de la masia on hi ha l’heliport i anem a fer corriols per la zona de la Riera del Far buscant l’entrada del corriol de baixada que transcorre per la zona del Torrent de Can Mora. Abans d’arribar-hi, una petita caiguda sense conseqüències greus......és el que té voler fer de líder sense ser-ho!!! Jajajaja

És un corriol estret, tècnic i força divertit de fer. De fet és la segona vegada que el faig i m’ha agradat com el primer dia.

Però el que té fer un corriol de baixada, és que després toca pujar. Dit i fet, trams de pujada per tornar a sortir a la carretera del Corredor, on hem hagut de parar a arreglar un radi trencat de la bici d’en Salva M.

S’estava fent tard per alguns i encara érem força lluny de casa. Hem de seguir fent corriols de pujada per anar a parar de nou a la zona del restaurant de Can Carreres.

Ara toca baixar, però un cop sortint de l’urbanització de Can Massuet, en Toni P, Quim C i Salva M han decidit que volien seguir uns trams més de la Transcorredor. Segur que han gaudit molt dels últims trams de la cursa......

..... i segons es veu, fins i tot han tingut temps de trobar-se amb altres companys de sortides.

La resta decidim desfer el camí fet a la pujada i tornar el més ràpid possible cap a Argentona. Així que tirem pista avall, travessem Dosrius i riera cap a Argentona.

Al final, segons el GPS 41,25 kilòmetres amb un desnivell de 1197 metres.

Com sempre una bona sortida i una molt bona companyia.

PD. Gràcies a en Salva M, Toni P i Manel L per les fotos.