domingo, 14 de junio de 2015

Diumenge de corriols i xerrera

Després de 15 dies sense sortir en grup, avui tocava altre cop reunir-nos a les 8:00 a l’Agility seguint la crida per whatsapp d’en Joan B. A més, en Manel tenia força coses a explicar-nos després tornar de fer el Camí de Santiago en bici.

Al final ens hem trobat en Joan B, Manel L, Salva M, Rafael F, Pere B, Jordi S i Salva B.

Ja de bon començament s’ha vist que hi havia ganes de gaudir dels corriols que ens envolten, però potser les ganes de fer petar la xerrada encara eren més fortes. Quan anàvem a iniciar la ruta, també ha passat en Jordi LL amb 2 companys, però al final no s’han afegit a nosaltres.

Sortim travessant la riera per anar a fer corriols per la zona del Veïnat de la Pujada, zona que últimament teníem una mica abandonada.

Enfilem amunt per Can Comalada anant enllaçant corriols, però avui enlloc d’anar a passar pels porcs, anem a fer el Corriol dels Romanins que ens va ensenyar en Joan V. Un cop a dalt, fem trams de corriols de baixada fins a sortir al Nutrisport.

Aquí parem per decidir cap a on hem de seguir. Després d’uns minuts de decisió, agafem un petit tram de pista, seguit d’un corriol pel que ja havíem passat abans, per tancar un “bucle” dels que ja ens té acostumats en Joan B.

Ara toca fer corriols de pujada que ens porten a sortir a la pista que va a l’Oasis. Aquí fem la parada de rigor per reposar forces i fer algunes fotos.

En Manel i en Jordi avui havien de tornar aviat i ens han hagut de deixar. La resta, pensava que potser aniríem cap a l’Oasis, can Nogueres, can Oms..... però no, hem tirat per la pista avall, trencant a l’esquerra tot just passada la Hípica i anar fent corriols de pujada.

En aquest tram hem hagut de parar per arreglar una punxada a la roda de davant de la bici d’en Joan B....

... però tot té millor solució amb un treball en equip!!!

Un cop reparada, seguim corriolejant amunt cap a la zona del camí de la Cornisa. Un cop a dalt, baixem fins anar a parar al Parc Forestal, travessant-l’ho per anar a buscar l’entrada del Corriol d’en Bellatriu.

Feia temps que no el fèiem i de fet, els primers trams necessiten treballs de neteja més o menys urgents!!! Jajajaja

Com sempre hem gaudit baixant aquest divertit corriol. Un cop a baix, com encara era d’hora, seguim fent corriols seguint en Joan, que ens vol portar per la zona del Veïnat de Sant Jaume de Traià, fent parada a les restes que encara queden de l’Ermita.

Ara ja tocava tornar cap a l’Agility i acabar la ruta fent un petit “piscolabis” al Bar de la Plaça Nova.

Avui no han estat gaires kilòmetres de ruta, però sempre és d’agrair les estones de xerrada amb aquest bon grup de companys....

.... i més quan el bon rotllo és més que evident!!!

PD. Gràcies a en Salva M i en Joan B per les fotos.