domingo, 18 de octubre de 2015

Estrenant 29"

Després de l’avaria de la bici de la setmana passada, ha arribat l’hora de fer el salt al món de les 29”.

Dissabte sortida en solitari per pista i algun tram de corriol per anar agafant noves sensacions amb la bici i com em comentàveu tots, la diferència és força notable.  Per cert, el primer en veure la nova bici, en Francesc M que ens vam trobar al Corredor i desprès en Josep a Argentona.

Diumenge ens trobem a les 8:00 a l’Agility en Joan B, Manel L, Salva M, Toni P i Salva B, on després de presentar la nova Trek, en Joan decideix guiar-nos cap a la zona de Cabrera i Burriac.

Sortim travessant Argentona per anar cap a la Font Picant, on comencem a fer corriols de pujada, cap a la zona d’Agell i Torre Ametller.

Hem anat enllaçant trams de corriols de puja-baixa, encara que alguns d’ells no eren ciclables i feia que haguéssim de posar peu a terra i empènyer la bici....... vaja estreno de bici, jo convençut que les 29” passaven per tot arreu!!!!

En algun tram hem parat per reagrupar-nos i decidir com continuar la ruta.

Al final hem continuat fent corriols per passar per sota de Burriac i anar a sortir a l’aparcament de la Font Picant de Cabrera.

D’aquí, pujada per pista fins a la zona que anomenem el Mirador, on hem parat a menjar alguna cosa per recuperar forces, fer algunes fotos i gaudir de les vistes que es tenen del castell de Burriac i de les urbanitzacions de Cabrils.

Seguim pujant una mica més, passant per la zona del Turó d’en Cirers, per anar a buscar la baixada del dia. Corriols de baixada, per enllaçar amb el corriol de la Bestia, que cada cop que hi passo, no aconsegueixo entendre com algú ha estat capaç de pujar-lo sencer.

La baixada continuava enllaçant corriols, amb algun tram que era digne de treure una foto...... dues parets verticals, amb un xaragall enmig on només hi cabia la roda. La única opció era posar peus a les parets i que els pedals anessin rascant al xaragall.....les primeres marques de “guerra” a la bici!!!!

Al acabar la baixada, sortida a Can Raïmí, per agafar un tram de la riera de Clarà i tornar a remuntar fent uns quants corriols més.....

....per acabar fent corriols de baixada fins a sortir altre cop cap a la riera d’Argentona i tornada a l’Agility.

Avui hem allargat una mica més la ruta fins a la Plaça Nova on hem acabat fent una cervesa i fent petar la xerrada.

Aquí hem tingut la única incidència remarcable amb la punxada a la roda de la bici d’en Joan. És que aquestes bicis no estan preparades per ciutat!!!

Una ruta curta, però exigent en molts trams, que no era la que esperava com a estreno de la nova bici, però com sempre amb una molt bona companyia.

Segons el GPS una mica més de 18 kilòmetres amb 741 metres de desnivell.

Gràcies a en Manel L i en Joan B, per les fotos.