domingo, 25 de octubre de 2015

Estreno de bicis i mitjons

Avui, últim diumenge d’Octubre i per tant canvi d’hora, amb lo que hem pogut dormir una hora més.

Havíem quedat com sempre a les 8:00 a l’Agility, però quan he arribat no hi havia ningú. Al principi fins i tot he dubtat si havia canviat bé l‘hora.

Passats uns minuts arriba en Jordi T i la resta han trigat una estona més i és que es veu que venien de la Plaça Nova on s’ha fet la presentació de la nova bici d’en Salva M i aprofitar també per veure la sortida de moto GP.

Al final hem sigut prou colla, en Joan B, Toni P, Jordi S, Jordi T, Manel L, Quim C, Salva M i Salva B.

En Joan tenia en ment fer corriols per la banda de Lourdes, però no ens vam entendre  i no em vaig baixar cap track de la zona.

De totes maneres, decidim sortir cap a aquella zona i improvisar el que puguem. Sortim per fer corriols de pujada per la zona del Veïnat de la Pujada en direcció cap al Parc Forestal.

Quan portàvem poca estona pujant, sona el telèfon. És en Carles P que ha arribat tard i pregunta on som. S’ha fet un munt de kilòmetres per ser amb nosaltres, així que desfem el camí per anar a buscar-lo i fer la ruta tots junts. Així que baixem fins a l’inici de la ruta, ens reagrupem i tornem a enfilar pujada.

La veritat que la zona que ens envolta és una meravella per gaudir del btt, però avui he pogut comprovar que teníeu raó quan deieu que amb una 29” gaudiria més. Les últimes sortides havia certificat que baixant i rodant era molt millor, però pujant també he notat molt la diferència.

Bé, estàvem parlant de la ruta!!! Seguim fent corriols per anar cap a la zona del Parc Forestal, però avui teníem ganes fer petar la xerrada i hem fet un munt de parades.... curtes, però que en la majoria ens hem fet un fart de riure.

A l’arribar  al Parc Forestal, hem tingut que tornar a parar per arreglar la punxada a la roda d’en Jordi S.

Mentre uns treballaven....

...d’altres aprofitaven per fer petar la xerrada, que avui ha estat sobretot sobre les característiques tècniques de les bicis.

Travessem el parc i pugem fins a sortir al Camí de la Cornisa que va cap a Can Bruguera, on ens han hagut de deixar en Jordi S i en Jordi T per problemes d’horari.

Després de fer la foto de rigor, la resta hem seguit fent un puja-baixa de corriols per la zona de Can Bruguera, passant per la Moreneta fins anar a sortir a la pista per sota de la caseta dels caçadors.

Continuem cap a la Cornisa de Llavaneres, passant pel corriol del “cabró” de pujada i sortint a la pista que puja cap a la Font del Malpàs.

Seguim la pista, passant per la sortida de Santa Mònica i enfilant el tram de pujada que anomenen l’Aspirina.

Un cop a dalt, agafem corriol a la dreta que ens puja cap a la Pedra de la Ferradura.

Un cop a la pedra, comença el dilema de com seguir fent corriols. El primer que recorda en Joan era de baixada, força tècnic, però que ara s’ha convertit en pista després de ser desbrossat.

Tirem avall i tenim dubtes de per on seguir, així que el millor és continuar baixant per la pista, fins arribar a la casa abandonada, on agafem a l’esquerra entrada de corriol que ja coneixem i que enllaça trams de pujada inicial per seguir baixant fins a sortir a la Creu de Rupit, on hem trobat un avituallament de una marxa de Sant Vicenç de Montalt amb beguda i trossos de taronja que ens han anat de meravella.

Eren quarts de dotze i es feia tard, així que hem decidit baixar cap a Canyamars per la pista del Torrent de Rupit.  Baixada força ràpida passant pel Pou del Glaç.

Un cop a Canyamars, agafem riera per anar cap als Rucs del Corredor i seguir per la riera de Can Rimbles fins a Dosrius.

Avui no hem fet l’alternativa a la riera, doncs semblava que teníem pressa per arribar a casa, així que fem riera de Dosrius i riera d’Argentona.

Abans d’arribar a l’Agility en Manel ens ha deixat i la resta ens anàvem a acomiadar fins a la propera setmana, quan s’ha sentit una veu que deia: “I SI FEM UNA CERVESSA A LA PLAÇA NOVA?”.

Dit i fet, apaga el GPS que no quedi registre i cap a la Plaça!!!! Jajaja

Unes Coca-coles, cerveses, patates i olives, mentre comentem la sortida.

I mentre estàvem de xerrada, arriba en Quico Vallbona que venia de fer el Castanyer del Cuch i en Jordi F que fa temps que no gaudim de la seva presència a les nostres sortides.

Una estona de xerrada més, i ara sí cap a casa.

Una sortida de corriols inicials i pista final, però que com sempre ha estat divertida per la ruta en si, però sobretot per la bona companyia.

Segons el GPS una mica mes de 38 kilòmetres amb un desnivell de 1085 metres.

PD, Gràcies a en Jordi T, Salva M i Joan B per les fotos.