domingo, 1 de noviembre de 2015

Cap de setmana de corriols per Tot Sants

El cap de setmana de btt començava divendres tarda amb la sortida d’en Manel L i en Pere B per sortir a fer corriols pujant pels Galzerans, seguint per anar cap a la zona del Bosc de Can Ruscalleda, baixar cap a La Roca, per tornar a pujar fins a la pista de la Pedrera i acabar la ruta baixant pel corriol de la Mercé.

Podeu veure el track:

Dissabte, sortida d’en Salva B amb 3 nous companys, per anar cap a Vilassar de Mar, anar cap a Cabrils per pujar per la Mútua.

Seguim per pista cap a la zona de Sant Mateu, amb parada a la font...

...i a la ermita.

Desfem camí, passem per la Roca d'en Toni...

i un tram més endavant ens separem i segueixo cap a Sant Bartomeu,

per pujar cap a la Pedrera. Corriols cap al Pla de l’Espinal, Sant Carles, alternativa de Can Ribot, corriols del Pi Tort i baixada a Dosrius pel corriol del Pi Dret.

Riera i capa casa.

I finalment arriba diumenge!!!

A les 8:00 a l’Agility ens trobem en Joan B, Toni P, Manel L, Pere B, Francesc M i Salva B.

De seguida decidim anar a fer corriols cap a la zona de La Roca, així que sortim riera amunt cap a la riera de Riudemeia.

Comencem pujant cap a Can Rovira i anem a fer de pujada el corriol dels Galzerans o l’anti-29 que anomenen alguns, encara que avui he pogut comprovar que tampoc és tant “anti” com el pinten!!! Jajaja

Sortim a la pista de la Pedrera i anem a enllaçar diferents trams de corriols de baixada que ens porten fins a la Roca. Abans de començar la baixada ens ha de deixar en Francesc M per problemes d'horari.

Desprès de les últimes pluges, els corriols estan espectaculars i fa que arribar a casa amb la bici bruta de fang no sigui motiu més que de goig.

De La Roca, anem cap a Santa Agnès de Malanyanes on ens hem aturat a prendre un cafè amb llet i menjar uns trossos de coca.... de pastisseria em refereixo!!!

Un cop recuperades les forces, comencem corriols de pujada cap a Sant Carles, per baixar cap a la Breinco.

Pugem cap a la Torrassa pel corriol de les pedres, enllaçant amb la pujada clàssica, amb la única variant d’una petit tram de corriol nou obert per la Torrassa Xtrem.

Un cop a dalt, toca fer un Dragon Khan ràpid i divertit on he pogut tornar a comprovar les bones sensacions que et dona una 29” baixant.

Sortida a Dosrius, per fer l’alternativa a la riera fins a sortir al Torrent de Manyans, continuem per la riera de Dosrius i cap a Argentona.

En resum sortida plena de corriols, amb la muntanya en un estat espectacular i una molt bona companyia.