domingo, 29 de noviembre de 2015

Acabem Novembre amb corriols

Últim diumenge de Novembre i ens tornem a trobar a les 8:00 a l’Agility per gaudir d’un nou matí de btt.

Malgrat la baixa d’última hora d’en Toni P, avui ens hem reunit en Joan B, Salva M, Rafael F, Jordi S, Manel L, Père B, Francesc M, Joan S i Salva B.

La sortida d’avui seria travessant la riera i anant a fer corriols per la banda del Veïnat de la Pujada, amb lo que això comporta……un recorregut ple de corriols, però amb trams de força pendent, combinats amb corriols de baixada força divertits.

Són un conjunt de corriols clàssics que ens porten direcció al Parc Forestal, però avui hi hem introduït la variant de fer un tram de pujada del corriol d’en Bellatriu. És un tram de poc més de mig kilòmetre, amb algun punt que es necessita tècnica per no posar peu a terra (cosa que alguns encara no tenim!!!)

La ruta segueix pujant fins a sortir al Parc Forestal. El travessem i al sortir a la pista hem hagut de parar un moment a repassar el canvi de la bici d’en Rafael que estava donant problemes.

Travessem la pista i fem el corriol de pujada  que ens porta fins al Camí de la Cornisa. A l’últim tram abans d’arribar-hi he pogut comprovar que el fet d’ anar amb una 29” no et treu de patir caigudes tontes..... és que alguns no estem destinats a fer de líders i anem millor veient la traçada dels demés. Jajajaja

De seguida deixem la pista per seguir enllaçant tot un seguit de corriols de pujada i baixada per la zona de Can Bruguera, amb alguna parada per reagrupar-nos...

Continuem corriolejant fins a sortir passat el camp de futbol de Can Bruguera, lloc al que ens encaminàvem per anar a buscar l’entrada del corriol d’en Jordi Cid.

Feia temps que no el fèiem i malgrat estar el terra molt sec, és un plaer poder gaudir d’aquest corriol. És pràcticament un kilòmetre i mig de corriol força tècnic i que pràcticament tot és baixant.

Sortim a la riera de Can Bruguera i aquí tenim que fer el tram que menys m’agrada de la sortida. Pista de pujada que ens torna a portar fins a Can Bruguera.

Un cop a dalt, aprofitem per fer una parada per menjar alguna cosa i refer una mica les forces. Com no, aprofitem també per fer alguna foto de la sortida.

Seguim, però al poc ens han de deixar en Manel L, Francesc M i Joan S per problemes d’horari.

La resta decidim anar en direcció a Can Nogueres, però tenint una pista que ens hi portaria, seguim en Joan B que ens hi porta per una sèrie de corriols, primer baixant per acabar amb tram de pujada. Com sempre ha estat una decisió encertada, doncs malgrat que el cansanci ja es feia evident sobretot a la pujada, són uns trams de corriols força divertits.

Passat Can Nogueres continuem cap a l’Oasis i ja decidim que és hora de anar tornant cap a casa, així que fem corriols de baixada cap a la zona dels porcs, enllaçant amb els corriols clàssics que ens baixen fins a Can Comalada.

D’aquí a l’Agility i final de la sortida.

Llàstima que no he pensat en parar el GPS i tothom podrà veure que hi ha hagut un darrer “corriol” que ens porta a un clàssic de les últimes sortides.

Segons el GPS uns 25 kilòmetres amb un desnivell positiu d’uns 929 metres.