domingo, 13 de diciembre de 2015

Buscant el corriol de Canyamars

Una nova sortida de diumenge i com vam decidir la setmana passada i mentre no torni el bon temps, el punt de trobada és la Plaça Nova.

Abans de sortir de casa, whatsapp d’en Toni P dient que avui no surt doncs ha trobat que li falta un tac a la roda de la seva bici i no vol problemes a la sortida..... és el que diuen “¡Qué mala es el hambre!” i és que alguns es mengen qualsevol cosa!!!

A les 8:00 ens trobem en Joan B, Manel L, Rafael F, Jordi S, Salva M, Quim M, Salva B i 4 companys dels Salamandres, comandats per en Francesc M amb la seva nova flamant Cannondale.

Sortim cap a l'Agility a veure si hi ha algú més esperant, però sembla que ja tothom té clar el nou punt de trobada,

Avui decidim que anirem a fer corriols cap a la zona de Canyamars, que fa temps tenim una mica oblidada.

Sortim riera amunt per començar a escalfar entrant pel corriol de Can Comalada i pujar cap als Porcs, enllaçant corriols que ens porten cap a l’Oasis.

Al arribar-hi entrem al Torrent de Manyans. Anàvem direcció Can Bruguera, així que pensava que pujaríem cap a Can Nogueres. Al passar per la sortida del corriol de l’Amazones, en Jordi S ha pensat que mai l’havíem fet de pujada, així que només pronunciar les paraules màgiques, el grup ha girat cua i cap allà que anem.

La veritat que el principi es fa força bé, i el tram final dels cables de llum és més dur, però alguns l’han pujat sencer.

Seguim enllaçant un puja-baixa de corriols, passant per la Font de la Moreneta, fins anar a sortir a la pista de Can Bruguera cap a La Cornisa.

Baixem per les arrels i anem cap a la Urbanització de la Cornisa, per pujar pel corriol del Cabró i tornar a baixar sortint a la pista que va cap a la Font del Malpàs.

Només entrar a la pista trenquem a l’esquerra per entrar al corriol que ens porta de baixada cap a la riera de Can Rimbles. És una baixada que feia temps que no hi passava, però és força ràpida i a l’època en que estem els corriols presenten un estat espectacular.

En Quim M, ens havia de deixar per tornar aviat a casa i la resta seguim la ruta.

Ens dirigim a fer un nou corriol que ens volen ensenyar els companys Salamandres, però hem d’anar cap el Pou del Glaç, així que ens toca remuntar. Una pujada per trams de pista d’uns 1,5 kilòmetres que enllacem amb un espectacular corriol de baixada que ens deixa al Torrent de Rupit.

Baixem per la pista, passem pel Pou del Glaç i just abans d’arribar a Canyamars, agafem pista de pujada que ens portarà a l’entrada del nou corriol. És una pujada de una mica més d’un kilòmetre amb uns desnivell de pràcticament el 15% que se m’ha fet eterna. Encara no havíem parat a menjar res i les forces ja no em donaven per més. A mitja pujada ens deixa un dels companys dels Salamandres que porta mitja sortida amb problemes a la suspensió de la seva Lefty i l’ha de portar bloquejada.

A l’arribar a dalt, parada per reagrupar-nos, menjar alguna cosa i descansar cadascú a la seva manera, aprofitant per fer alguna foto.

Reprenem la ruta entrant al corriol i comprovar si realment és tant com diuen. La veritat que el terreny estava força sec i és un corriol força tècnic, amb algun tram complicat. Aquí he fet un “front flip” en tota regla..... el cansament i el desnivell pronunciat en algun tram m’han jugat una mala passada, però res greu.....cap ferida, ni rascada a la bici, només ferit l’amor propi de no anar l’últim i que en Jordi S hagi vist l’escena!!!! Jajajaja

Mirant-t’ho ara fredament, la veritat que el corriol és divertit i segur que passant-hi algun altre cop, es podria fer sencer, com han fet els Salmandres i en Salva M..... vaja cracks!!!!

Tornem a sortir a la pista que hem pujat i baixem altre cop cap al Torrent de Rupit i cap a Canyamars, on en Manel L ha decidit tornar per carretera, doncs tenia tard.

La resta seguim fins a tornar a sortir a la Riera de Can Rimbles. Aquí ens separem en 2 grups, en Jordi S, Francesc M i 2 companys tenen tard i decideixen tornar cap a casa dirigint-se cap als rucs.

En Joan B, Salva M, Rafael F i Salva B continuarem una estona més, pujant per la pista cap a Can Bruguera.

Travessem la Urbanització i anem a buscar el corriol que fem normalment que ens porta cap al Parc Forestal. Travessem el parc i anem a buscar l’entrada del corriol d’en Bellatriu que fa dies que no fem, al menys de baixada.

Com sempre gaudim força d’aquest corriol, ràpid i tècnic, que acabem sortint a la riera....

..... i cap a l’Agility.

Avui el track s’acaba aquí, doncs és tard i no puc seguir “corriolejant” fins a la Plaça Nova com la resta.

En definitiva una sortida diferent i divertida, que segur que podrem repetir en alguna altra ocasió.

Segons el GPS uns 32 kilòmetres amb uns 1200 metres de desnivell acumulat positiu..... com pots veure Toni P, no t’has perdut res de l’altre món!!!! Jajajajaja