domingo, 20 de marzo de 2016

Marató, pluja, corriols.... una mica de tot!!!

Diumenge.....tres quarts de set del matí i de nou en peu per una nova sortida en bici, però alguna cosa no rutlla..... està plovent!!!! I la propera setmana quasi segur que no podré sortir!!!

Decidim esperar a veure si para de ploure, però sembla que la cosa té mala pinta.

Avui només havíem confirmat l’assistència en Joan B, Jordi S i Salva B.

En Toni P, Quim C i Quim M avui anaven a fer la VI Bike Marató del Cap de Creus, una pedalada pels voltants de la zona de Roses de 80 kilòmetres amb 2400 metres de desnivell.

En Rafael F es veu que tampoc s’ha pogut resistir i a última hora també ha muntat un equip.... que callat s'ho tenia, però es que s'ha de fer base com sigui!!!

Pel que sembla, malgrat alguna estona de pluja, han tingut un bon dia, gaudint d’una ruta amb paisatges completament diferents als que estem acostumats i amb alguns trams de corriols de pedres força tècnics.

.... fins i tot algú ha tingut temps fins i tot per fer noves amistats!!!

Al final unes 7 hores de pedalada, acabades amb un dinar de germanor.

Per aquí, continuava plovent així que el millor era quedar-se a casa..... pijama, sofà i tele!!!

Al final abans quarts d’onze sembla que aclareix i decideixo sortir..... avís a navegants al whatsapp i resposta d’en Joan B que ja està pujant cap a Can Bruguera. Collons alguns encara estan més viciats que jo!!!! Espero que anant per aquella zona hagi tingut la delicadesa de fer el seu corriol, Jajajaja

Al final decideixo sortir, avui sí, equipat amb el GPS per tornar a fer algun tram de la sortida d’ahir.

Així que sortida cap a Argentona, per anar cap al Bell-Racó, travessar la carretera de Parpers i corriols amunt cap a l’entrada de l’alternativa de la Font de Javà.

Quan hi arribo, canvi de plans i decideixo pujar cap a la cadena, on només passar-la agafo el corriol de baixada que ens va ensenyar en Joan V i que només havia fet un cop. Crec que aquest tram el van fer a la Burriac Bike de la setmana passada, però de pujada.

El corriol et deixa a la pista que enllaça amb el corriol del Gos Perdut. El torno a fer, i ja van tres sortides seguides..... i del gos ni rastre. Jajaja

El corriol enllaça amb el del Pi Dret. Aquí com ahir, pujada fins al corriol del Pi Tort i anar a buscar l’alternativa de Can Ribot. Continuar fins a sortir a les Planes i seguir cap a Sant Carles, on passat el restaurant agafo corriol que baixa fins a Ca l’Arumí.

El temps corre i decideixo pujar pel corriol de Ca l’Arumí altre cop cap a la zona de Sant Carles, per anar cap al Pla de l’Espinal i seguir cap a Parpers....travessar la carretera.

Estem ja en Setmana Santa i un cop aquí el més religiós que conec és el Pessebre, així que no parlem més..... acabarem la ruta passant-hi i baixant pel corriol de la Mercé, malgrat que avui els primers trams estaven amb les arrels i pedres força molls.

Sortida a la riera de Riudemeia i cap a casa.

Al final una sortida d’una mica menys de 2 hores i mitja amb corriols amb alguns trams plens de basses i fang, que era inimaginable a primera hora del matí,