domingo, 2 de abril de 2017

En busca del track.....

Aquesta setmana tenim feina per refer el track de la cursa que s’està organitzant de cara al proper mes de Juny i és que cada dia és més complicat obtenir permisos de les autoritats dels parcs que ens envolten…..però això ho deixem per diumenge.

Dissabte, poques respostes a la convocatòria de whatsapp de l’Oscar E. Entre la marxa solidària Oxfam Trailwalker, les convalescències mediques i els compromisos familiars sembla que aquesta setmana serem pocs.

Ens dirigim cap a Argentona i tot just arribant-hi ens saludem amb en Salva M que com cada dissabte canvia el btt per la "flaca". Avui a la Plaça Nova només ens trobem l’Oscar E, Jordi S i Salva B. També hi ha en Quico P, Enric T i Joan S, però com sempre no anirem junts que tenen altres objectius, jajaja.

El temps sembla que s’aguantarà sense ploure dins a la tarda, així que emprenem sortida sense rumb més o menys clar. A l’arribar a la riera en Jordi ens repta a anar a fer un Dragon Khan de pujada, i com no tenim molt temps disponible decidim anar cap a Dosrius per la riera.

A Dosrius travessem la carretera i seguim per la riera del Far fins a travessar la carretera de Dosrius a Cardedeu per començar a enfilar corriol de pujada cap a la Torrassa. De totes maneres, no pujarem pel corriol del Dragon Khan que sempre està més concorregut i ens podem trobar gent de baixada, sinó que ho farem pel corriol de la Pedra, així que només començar el corriol agafem la variant de la dreta.

Anem fent xino-xano corriol de pujada que és força agraït de fer, no té trams amb excessiu desnivell, el que sempre és d’agrair a les sortides de dissabte.

Als trams finals i com no pot ser de cap més manera seguint a en Jordi S, hem provat alguna variant que ens porta a passar per alguns corriols desconeguts fins ara, però que al final ens deixa a la pista de pujada a l’Ermita de Sant Sebastià de Puigpedrós, tot passant per un últim tram de corriol de pujada curt, però força exigent.

Un cop a terreny conegut, pugem uns metres per pista per trencar a l’esquerra i agafar corriol de la Torrassa Xtrem i que ja hem fet algun altre cop i que ens porta a la pista de pujada a la Torrassa.

No volem allargar gaire la sortida, així que no pujarem fins a dalt de la Torrassa, però tampoc baixem ja cap a la Breinco. En Jordi ens té preparat un altre corriol de baixada que no fem casi mai, però per això hem de fer  una mica de la pista de pujada per entrar al corriol clàssic de que fèiem als inicis de les nostres sortides, per de seguida anar a enllaçar corriols tècnics de baixada que ens deixen al mig de la pista entre l’ermita de Sant Esteve del Coll i la Pedrera.

Continuem cap a Ca l’Arumí, per pujar cap a Sant Carles. Anem en direcció a Can Ribot, on ens trobem amb en Fernando que ha sortit més tard a rodar una estona.

Després de fer petar la xerrada una estona, entrem al corriol de l’alternativa de la Font de Javà, que com sempre és força més agradable de fer baixant que de pujada.... i ja que no tenim fotos de la sortida i que no recordo que ningú m'hagi portat mai fins a la font, al menys aprofitem per penjar alguna imatge de la "protagonista".

Un cop a la sortida del corriol, anem a buscar la baixada de les Pedres, que com sempre i com és un tram que no s’hi passa gaire, no hi ha traçada visible i és un campi qui pugui, intentant passar per les zones menys “radicals”, encara que no sempre ho hem aconseguit.

Desprès de travessar la carretera de Parpers, acabem sortint al Xaragall de l’Espinal i retorn per la riera cap a casa.

I com alguns havíem de tornar aviat a casa, avui a més de no haver-hi track, tampoc hi ha hagut esmorzar a la Plaça.

Malgrat tot, ha estat una bona sortida per escalfar la musculatura de cara a la sortida de diumenge que en principi es presenta intensa.

Dissabte a la tarda arriben les pluges, però sembla ser que passaran ràpid i diumenge ja ens hauran abandonat, així que al vespre nova convocatòria de whatsapp que se'ns acumula la feina!!!

Diumenge de nou cap a la Plaça Nova. Les pluges ja ens han deixat i a primera hora refresca una mica, però veient les intencions de la sortida d’avui tampoc cal abrigar-nos gaire doncs aviat entrarem en calor.

Ens trobem en Joan V, Joan B, Salva M, Quico P, Martin i Salva B. També arriba en Manel L encara que avui no ens acompanyarà doncs té la intenció de fer la ruta de la Burriac Bike de la setmana passada. També hi és en Quico Vallbona que ens acompanyarà a l’inici de la ruta, però de seguida decideix que millor fer ruta al seu aire.

Com sempre sortim cap a l’Agility, per travessar la riera i anar a enfilar pujada per Can Comalada.... hem estat unes tres hores fent un continu puja-baixa de corriols amb l’afegit de que avui ho havíem de fer enllaçant un bon nombre de corriols i el més difícil, sense tancar cap bucle dels que ens té acostumats en Joan V...... i casi bé ho aconseguim, però cap problema, la petita “errada” de càlcul que hem tingut s’ha pogut solventar amb una simple edició del track.

En definitiva ha estat una sortida profitosa que és el que buscàvem, on hem gaudit de trams divertits sobretot els de baixada i alguns de pujada on hem hagut d’apretar les dents si vols seguir el ritme d’en Joan V i la seva e-bike, o d’en Quico P que de vegades et queden ganes d’inspeccionar la seva bici a veure si hi té un motoret amagat.

Avui desprès de les últimes pluges el terreny estava en molt bones condicions, amb alguns trams enfangats, que ha fet que arribéssim de nou a la Plaça Nova a fer un piscolabis ben merescut a l’espera d’arribar a casa per fer una neteja a fons de les bicis plenes de fang.

Mentre fem petar la xerrada també arriba en Manel L.

Avui tampoc hi ha track, però no patiu que si tot va bé d’aquí uns mesos ja el podrem penjar. Paciència nois!!!