jueves, 7 de febrero de 2019

Sortides condicionades per la mecànica.

Hem deixat enrere gener i entrem al mes de febrer amb un nou cap de setmana de btt, encara que aquest cop una mica accidentat, degut a avaries mecàniques.

Comencem dissabte a la Plaça Nova amb moltes baixes, de fet només som en Pere C, Pepe C, Oscar E i Salva B. L’Oscar encara té la bici al mecànic i avui ens acompanya amb una KTM que li han deixat.

Sortim cap a l’Agility i riera amunt cap al Bell Recó. Pugem cap a la carretera de Parpers, que travessem per començar-nos a enfilar tot xino-xano pels senders de l’Esquei d’en Febrer.

Un cop a dalt anem en busca de l’entrada del corriol de l’alternativa de la Fon de Javà, on la bici de l’Oscar comença a tenir problemes amb el desviador del canvi. Salta la cadena i ens hem d’aturar a fer-hi un cop d’ull.

Prosseguim la marxa i fem tot el corriol de pujada fins a sortir a Can Ribot, on evitem passar per la casa fent el corriol alternatiu que ens acaba pujant fins a les Planes.

Aquí continuen els problemes mecànics i malgrat intentem adreçar el canvi, potser serà millor no temptar a la sort i evitar pujades, així que ens deixem caure cap a Sant Carles i d’aquí seguim travessant el Bosc de Can Poc per dirigir-nos cap al Pla de l’Espinal.

Un tram més ens baixarà cap al Coll de Parpers on travessem la carretera per enfilar-nos per corriol fins a sortir a la pista just per sota de l’Àrea de Picnic de Nostra Senyora dels Àngels.

Rodem per la pista fins a l’entrada dels Galzerans, on com sempre ens espera ràpida i divertida baixada pel seu sinuós traçat, per reagrupar-nos a la sortida.

D’aquí altre cop baixada a bon ritme cap a Can Roviró per acabar sortint a la riera de Riudemeia, on ja amb la feina feta anirem rodant tranquil·lament cap a Argentona.

Sortida més curta de lo habitual degut als problemes mecànics, que no serà cap impediment per a que acabem entaulats amb l’esmorzar de rigor.

I diumenge altre cop a llevar-nos d’hora que puntuals a les 08:00 ens trobem a la Granja.com.

Aquesta setmana som en Joan B, Salva M, Pere C, Jordi S, Francesc L, Nino, Fran i Salva B.

En Francesc M i companyia avui no ens acompanyaran, estan preparant la Titan Desert i les sortides habituals de diumenge se'ls hi estan quedant curtes si volen arribar en un bon estat de forma.

Estem a un mes de la III Repicacorriols, però avui tenim clar que la sortida anirà encaminada a gaudir dels corriols de la zona de la Roca del Vallès.

Sortim cap al Carrer Gran i rodem fins a la Grumbe on trenquem a l’esquerra per vorejar el Torrent del Collell per enfilar-nos cap al Rocar d’en Serra, abans de fer els primers corriols de la jornada que ens han de baixar fins al Cementiri. Curiosa manera de començar la ruta, més tenint en compte que va dirigida cap a La Roca....de totes maneres, sempre és bo innovar.

Ara sí que tornem a lo clàssic i rodem cap a la riera de Riudemeia per enfilar-nos cap a Can Roviró, on avui ens endinsem en els corriols que ens pugen cap a Can Vinyamata per acabar sortint a la pista de la Pedrera.

Reagrupats, seguim pujant pels corriols del Bosc de Can Païssa. Un cop dalt, ens esperen els divertits corriols pel Bosc de Ca l’Argent. Utilitzant els topònims d’en Carles de Rocabikes i aprofitant-nos de la seva feina, recorrem l’Amic Invisible, The Rock....fins que ens hem d’aturar per una punxada a la roda d’en Salva M. El tubeless està més sec que la “mojama” i tot i les mans d’en Joan B, no hi ha més solució que posar una càmera.

Altre cop en marxa i ens deixem caure cap a la zona del Bosc de Can Planes, on encara ens haurem d’aturar altre cop, doncs la roda d’en Salva continua perdent aire i ens veurem obligats a posar altre cop una càmera nova, mirant bé que no quedi cap resta de punxa a la coberta.

S’està fent tard per en Nino i en Francesc, però abans de que ens deixin, aprofitem per fer una foto.....o al menys intentar-ho!!!

La resta, un cop solucionada l’avaria reprenem la sortida i continuem fent corriols que ens baixen fins a la carretera de La Roca, on travessem per Can Company i vorejant el Torrent de Can Sant Joan, ens anem enfilant cap al Coll de Parpers tot passant pel corriol del Crani.

Un cop a dalt, ens dirigim cap al Pessebre on trenquem a la dreta per deixar-nos caure altre cop per corriol fins a la part de baix dels Galzerans. A l’igual que dissabte fem baixada ràpida cap a Can Roviró on ens reagrupem i seguim baixant cap a la riera de Riudemeia.

Amb la sensació d’haver gaudit d’un bon matí de btt, rodem ja cap a Argentona per acabar entaulats a la Plaça Nova gaudint d’un petit piscolabis.....a més de comptar amb la presència d’en Rafael F que ja volta amb l’ajut d’una crossa.

També s’hi acosta en Jordi P i aprofitem per parlar alguna cosa de la propera Repicacorriols.....però això ja queda per a futures cròniques.

El track de dissabte....el de diumenge el guardem que hi ha corriols massa divertits!!! jajaja