domingo, 13 de septiembre de 2015

Corriols al voltant de la Torrassa

Cap de setmana llarg i després de que alguns sortissin divendres, sense respectar el “santíssim” dia de la Diada.......

..... ja veureu quan ho sàpiga els de Junts pel Sí!!! Jajajajaja

Els que ens hem portat com a bons minyons, ens hem trobat com sempre a les 8:00 a l’Agility.

Al final només hem estat 4, en Joan V, Joan B, Salva M i Salva B.

Mentre esperàvem si venia algú més, hem tingut la visita d’en Quico Vallbona, però anava amb unes altres intencions i no s’ha pogut afegir al grup.

Com avui la gent de Llinars feien la 1ª TORRASSA XTREM BTT, hem decidit fer la nostra ruta cap aquella zona.

Sortim riera amunt, per anar cap a la riera d’Òrrius. Seguim passant per sota del pont de la C60, travessem la carretera de Parpers cap a la cadena, per enfilar pujada direcció Sant Carles.

Fem el corriol de pujada clàssic, amb la única variant d’arribar a l’alçada de la casa de Can Ribot pel corriol de sota, que fem en molt poques ocasions.

D’aquí anem cap a Sant Carles, passem per davant del restaurant i anem fer el corriol de la Pistola i a la sortida travessar la carretera que baixa a Santa Agnès.

Aquí ens hem tornat a trobar a en Vallbona......

....i com també anava cap a la Breinco, aquest cop sí que ens hem agrupat una estona per seguir-lo, però per una petita variant que en principi baixa per anar a parar al corriol de pujada que fem normalment quan pugem de la Urbanització El Coll. L´últim tram és de pujada fins a sortir a la Breinco, on ens hem tornat a separar.

Nosaltres anem cap a la Torrassa, on avui farem una sèrie de corriols enllaçats seguint a en Joan V.

Els comencem entrant per la Pedrera Petita i els anem enllaçant fins a sortir a la pista principal de pujada a la Torrassa.

Seguim pista amunt, per anar a sortir a l’alçada de les restes de l’Ermita de Sant Sebastià, on hem fet una estona d’aturada per menjar alguna cosa, refer forces i fer petar la xerrada.

Continuem agafant un tram de la cursa d’avui, passant per un petit tram de zona tècnica, que ens torna a portar a pista i ja fem pujada cap a la Torrassa.

A partir d’aquí, em un petit puja-baixa de corriols i pista que ens porten altre cop a l’alçada de l’Ermita de Sant Sebastià, tancant un altre “bucle” dels que ja ens té acostumats en Joan V.

A la sortida d'un corriol hem trobat un avituallament de la Torrassa Xtrem, on ens han ofert picar alguna cosa per recuperar forces...... bona gent els de Llinars!!!

En Quico ens ha parlat del corriol de la Depiladora i de seguida en Joan V ha decidit que ens portaria a gaudir d’aquest corriol que encara no havíem fet. Així que anem fent corriols de baixada, passant pel nou corriol fins a anar a parar a la sortida del Dragon Khan.

De fet, de seguida s’entén el per què del nom del corriol, però a mesura que hi passi la gent i es vagi obrint, per depilar les cames haurem de continuar utilitzant els mètodes tradicionals!!! Jajaja

Seguim cap a Dosrius, on anem a fer el corriol de l’alternativa a la riera i cap a casa.

Una bona sortida, on hem tingut un molt bon dia, bons corriols i força més estones de xerrada del que és normal, però que han permès que anés agafant aire per seguir el ritme d’aquests “animals” del btt.

Segons el GPS, una mica més de 28 kilòmetres amb uns 838 metres de desnivell.

Gràcies al Salva M i en Joan B per les fotos.