sábado, 26 de septiembre de 2015

Mentre reflexionem, fem corriols

Dissabte 26 de Setembre, jornada de reflexió, però malgrat tot hi ha hagut sortides en bici!!!

En Manel L feia convocatòria per whatsapp per anar a fer una ruta cap al Pla de la Calma. Jo no l’he feta mai, ara puc sortir els dissabtes, però potser el nom de la “calma” no fa honor a la ruta, així que decideixo sortir, però fer una ruta però amb calma de veritat!!! Jajaja

Al final en Manel L i en Rafael F han anat cap al Pla de la Calma, però com això sap a poca cosa, ho han allargat cap a Palautordera, Vallgorguina i el Corredor.

Jo he sortit amb en Josep i en Jordi LL a fer una sèrie de corriols per la nostra zona.

A les 8:00 hem sortit d’Argentona, riera amunt cap a la riera de Dosrius per anar cap al Bell-Racó, passar per sota el pont de la C60 i anar a buscar l’entrada del corriol de la cadena a la carretera de Parpers.

Enfilem corriol amunt fins a enllaçar amb el corriol de l’alternativa de la Font de Javà.

La temperatura ja no és tan alta i el terra dels corriols està en bones condicions i és que l’inici de la tardor fa les rutes més amenes.

Abans d’acabar la pujada, trenquem a l’esquerra per fer el corriol alternatiu a la pista que ens deixa just a la casa de Can Ribot.

Seguim pujant cap a Sant Carles, anem cap al restaurant en busca del corriol que ens portarà a la carretera que baixa cap a Santa Agnés, doncs la nostra primera baixada del dia serà el corriol d’en Jordi Cid.

Com més vegades hi passo, més m’agrada de fer......corriols més lents i revirats al principi i força ràpids a la part final.

Sortim a la pista del Mogent i anem a la dreta fins a la Urbanització el Coll on comencem a pujar per anar a sortir a la Breinco.

Encara era d’hora, així que decidim pujar a la Torrassa, però anem per la pista fins passada l’ermita de Sant Esteve d’en Coll.....

... on agafem el corriol de pujada que ens ha de portar cap dalt la Torrassa. És un tram més llarg que la pujada clàssica per pista, però malgrat ser més dur, també és força més divertit de fer.

Quan arribem a dalt, ens queda la segona baixada del dia.....  el Dragon Khan. També és un tram que ja l’hem fet moltes vegades, però hem triat alguna de les seves variants amb baixades més tècniques.

Un cop arribats a Dosrius, només quedava l’alternativa a la riera i cap a casa.

Al final, des de Mataró han sortit uns 37 kilòmetres amb una mica menys de 800 metres de desnivell.

Una ruta tranquil.la, divertida i com la setmana passada amb l’al·licient de compartir-la amb companys que feia temps que no sortíem junts.  Poc a poc anirem reagrupant al grup!!!! Jajajaja