domingo, 20 de septiembre de 2015

Sortida de retrobaments

Avui el títol de la sortida havia de ser un altre, però no tinc valor de fer cas a les propostes que heu fet..... demano disculpes!!!! Jajajajaja

Dissabte......ja són les 12 de la nit i encara ningú ha comentat res de sortir demà. Potser el fet de celebrar-se la “Festa del Cel” a Mataró fa que la majoria tingui obligacions familiars i no hi hagi sortida de grup.

Diumenge 7:30 del matí....em llevo i veig que en Joan B i en Toni P han dit que sortirien. També s’afegeix a la convocatòria en Jordi S i en Manel L.....així que si m’esperen jo també m’apunto.

A les 8:10 a l’Agility ens trobem en Joan V, Joan B, Toni P, Jordi S, Manel L, Salva M, Salva B i el millor de tot..... la presència d’en Quim M que feia molt temps que no gaudíem de la seva presència a les nostres sortides.

Després d’una petita estona de xerrada, arriben en Pepe, l’Oscar i en Carlitos que també feia molt temps que no ens trobàvem i s’han afegit al grup per seguir a en Joan V que avui tenia decidit portar-nos per la zona de la Bandera a fer algunes variants noves.

Sortim riera amunt per anar a enfilar pujada per la zona d’en Rocar d’en Serra. En principi és la pujada clàssica cap a la bandera, per anar fent corriols de pujada, amb algun petit tram de baixada i algunes variants noves.

Més o menys han estat uns 4 kilòmetres de pujar, amb algunes parades per a reagrupar-nos.....

i on hem tingut un parell de petits problemes.....

....primer una punxada a la roda de darrera de la bici d’en Quim M, que han arreglat ràpidament, però que ha anat bé per agafar una mica d’aire.

Un cop arreglada la roda, continuem pujant per tancar un petit bucle baixant, on hem perdut al Pepe i a l’Oscar que han errat un dels trencalls que hem agafat.

Esperem una estona i al veure que no venen, seguim per reagrupar-nos i seguir la ruta que ens està marcant en Joan V. Anem a fer corriols de baixada, però aviat ens ha deixat en Carlitos al rebre una trucada d’en Pepe i ha tornat per reunir.se amb els seus companys de sortida.

La resta agafem corriols de baixada, passant per la zona de la Font del Castanyer.

Alguns eren  nous per mi, o així m’ho han semblat avui. Inclús hem fet alguna petita parada per fer fotos.

La sortida final ens porta a la riera de Clarà.....ostres que ràpid hem baixat!!! Però si de líder portem a en Joan V, tocarà tornar a pujar sí o sí. Dit i fet, anem cap a Can Raimí per agafar pista de pujada que anomenen la Pujada del Burro,  que ens portarà fins a Òrrius,

Han estat uns 2,5 kilòmetres de pujada seguida, però un cop a Òrrius tocava baixar. Ens ha portat a enllaçar corriols que normalment fem sempre de pujada que passen per sobre de les Ginesteres i acaben sortint a la riera de Riudemeia.

Aquí ens ha hagut de deixar en Manel L i la resta hem decidit que aniríem a pujar fins a Can Nogueres per agafar el corriol que porta a l’entrada dels Galzerans.

Avui no entrarem al corriol, si no que seguirem pujant fins arribar al Pessebre per agafar el ràpid corriol de la Mercè que ens porta de baixada altre cop a la riera de Riudemeia.

Havia estat una bona sortida, on he tornat a patir de valent, i ja en teníem prou per avui, així que agafem riera i cap a Argentona.

Al final, després del poc èxit que semblava que tindria la convocatòria de whatsapp d’en Joan B, ha estat un bon matí de btt, amb força corriols, variants noves i el potser millor, el retrobament de nou amb companys que feia temps que no veiem i que esperem que tornin força cops a les sortides de diumenge.

Segons el GPS, uns 24 kilòmetres amb uns 850 metres de desnivell.

PD. Gràcies a en Joan B i en Salva M per les fotos.