domingo, 27 de septiembre de 2015

"Junts per fer corriols"

Després de les sortides de dissabte, en Joan B feia una nova convocatòria de whatsapp per diumenge.

És dia de votacions, però a les 8:00 ens hem tornat a trobar a l’Agility en Joan B, Toni P, Manel L, Quim M, Jordi S i Salva B.

També tenia de venir en Quim C, però al final ha enviat un whatsapp dient: “Avui faré un Ramiro”, frase que podria fer-se cèlebre per dir moltes coses en poques paraules!!!! Jajajaja

En Joan B ha proposat tornar a fer la Transcorredor 2015 o al menys el tram que tinguem temps. Així que hem sortit riera amunt en direcció a Dosrius.

Travessem el poble i agafem asfalt de pujada, però avui, al primer tram de pujada han decidit agafar el tram dels esgraons per escurçar camí..... tots menys jo, que no volia començar la ruta i desfondar-me  d’inici.

Però potser ha estat una decisió errònia, ja que a més de ser més llarg, m’he equivocat de carrer arribant a un final sense sortida per haver de recular i seguir pujant. Però com són molt bon minyons, m’han esperat amb els braços oberts.

La pujada cap a Can Massuet és per pista, fent petar la xerrada.....uns més que els altres.

Travessem la urbanització i enfilem corriols per anar a travessar la carretera que puja al Corredor a l’alçada de la Can Bosc (la casa de l'heliport pels que no la coneguin).

Aquí ens han hagut de deixar en Manel L i en Jordi S que avui tenien que ser d’hora a casa. Una llàstima, doncs han marxat quan començaven els corriols del dia.

La resta pugem una mica més per sortir a la riera del Far i agafar entrada de corriol que en un principi ens ha fet dubtar si era el correcte, doncs han fet una neteja important i ha passat a ser mitja pista. Guiats per en Toni P de seguida hem vist que anàvem ven dirigits i hem pogut gaudir d’uns corriols de baixada fantàstics sense els taps que es feien el dia de la cursa, el que ha fet que poguéssim gaudir-los molt més.

Tornem a pujar, per sortir a un petit tram de pista i de seguida tornar a fer corriols cap al Torrent de Can Mora i seguir fins a sortir a la carretera de Can Bordoi.

La travessem per enllaçar una sèrie de puja-baixa de corriols que passant pel tram que anomenem “la cloaca” ens porten a la pista que va al paintball de la zona del restaurant Can Carreres.

Aquí aprofitem per para una estona, menjar alguna barreta energètica i agafar forces pel final de ruta, a més de fer les fotos de rigor.

Continuem baixant per seguir enllaçant els corriols de la Transcorredor, amb trams ràpids de baixada, en alguns llocs força trencats que ens tornen a fer sortir a la riera del Far.

Només queda una petita pujada que ens porta al corriol del pont de fusta amb sortida als troncs de Dosrius.

La baixada abans del pont de fusta encara es troba força bé per passar-hi i si no li podeu preguntar a en Joan B.

Un cop aquí ja no queda temps per fer la ruta llarga, així que agafem riera cap a Dosrius i l’alternativa a la riera per anar cap a Argentona.

Podeu veure el track, encara que no feu cas a l’últim corriol que només té de bo el que es veu a les fotos!!! Jajajaja